Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns tydligen hela sex ADs i/kring Lissabon: https://www.rolex.com/rolex-dealers/portugal.htmlJag var i Lissabon för något år sedan och de har åtminstone en riktig AD där.
Väldigt mycket guld i fönstret från Rolex mfl. Minns tyvärr inte namnet men det låg vid "parken" som är ett turiststråk. Ganska långt ner, mitt emot LV typ om jag minns rätt.
besök alla ad's och var otroligt social och trevlig så kanske du har tur!Tjena!
Försökte hitta om det fanns en Portugal tråd men hitta inget. hur är utbudet i Portugal?
Vi ska till Algarve och Lissabon. Söker helst Rolex men gillar och se och klämma på det mesta![]()
besök alla ad's och var otroligt social och trevlig så kanske du har tur!
med tanke på hur världen är så kan man ha flyt och få lov och köpa bra saker nu!
Denna var det jag syftade på:
![]()
Kan nog vara bra att vara finklädd när du går dit. Väldigt lyxig affär.
Varfor det?
Klar du upp dig sa att du pa nader far kopa nagot av en bodknodd sa skakar jag pa huvudet.
Den saljare som inte begriper att alla som stiger in i butiken skall behandlas lika oavsett hur de ser ut kan svalta ihjal. Dessutom blir han [oftast] inte langvarig pa sin tjanst.
Om du far mojlighet sa spendera lite tid runt butikerna pa Rodeo Drive [Beverly Hills] Dar kan man tala om blandad kladsel hos klientelet....
Lite skillnad på inkomst hos de som besöker Rodeo Drive jämfört med Lissabon dock... Ja, jag har varit där några gånger.
Jag håller med dig men i praktiken funkar det inte
Och det skadar väl inte att skippa flipflops och badshorts om man ska spendera 2 årslöner (i Portugal) på en klocka?