• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knak! Snart 300 000 inlägg

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Minns ni när vi firade 200 000? Det var i september.
Skrivs i genomsnitt 1100ish inlägg (och stigande siffra) här varje dag och nu står det på ca 289 000 inlägg.
Före julafton har vi alltså 300 000 inlägg. God jul till oss!

Och den här grafen av aktiva användare/dag tröttnar jag aldrig på att posta. Var tror ni att aktiviteten mättas av?

tZ9MMF4.png
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Oj! Antalet aktiva medlemmar har nästan fördubblats sedan jag registrerade mig! :D Hoppas det fortsätter såhär
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Grymt! Det kan väl inte vara så att någon eller ett par "forumprofiler" köpte något nytt i, säg... början av december? ;)

I "conversations" så antar jag "Secret Santa" hade en del att göra med uppsvinget i december :D
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymt, måste bara ge lite cred till fantastiskt forum jag också, var inne en tur på VRM och Paneristi forum tidigare idag, det tog mig 2 poster sen orkade jag inte med deras "eminenta" upplägg längre.. usch! Annat är det här!

:cool:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Och till slut, lite statistik sedan vi drog igång sidan i september förra året (minus ca 2 veckor då statistiken strulade).

Skärmavbild 2013-12-10 kl. 15.09.25.png
 

Ryttaren

Rolex
Klocksnack är ett så jäkla snyggt forum, genomtänkt in i minsta detalj. Ljusår före andra forum man varit på. Även medlemmarna är ju top-notch! :rolleyes:

Hatten av för alla ansvariga! :cigar:
 

Camo00

Patek
Secret Santa-projektet innebar ett stort gäng PM i början av december ser jag! :)

daviden: Vad är Bounce Rate? Låter som att det har med wet t-shirt att göra??
 
Topp