Den är schysst.
Jag och kollegan knäckte våra på mitten förra veckan.
Jag skulle öppna ett brunnslock men det gick inte, så kollegan provade samma sak med liknande utfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är schysst.
Jag skulle öppna ett brunnslock men det gick inte, så kollegan provade samma sak med liknande utfall![]()
Smart kollegaDen är schysst.
Du kan säkert hitta en begagnad Spyderco Techno för strax över 1000. Coolare än Ambitious.Ute efter en fällkniv som är max 15cm utfälld och har enhandsöppning och runt 1000kr.
Är det Spyderco ambitious som gäller då eller har ni några andra tips?
TackSnyggt! Vad är det för blad?
Riktigt snygga!
Jag hade nog försökt putsa och olja litegrann. Inte försöka få dem till nyskick utan mer omtyckt användningsskickLite loppisfynd från idag. Skall man putsa upp dom eller låta vara som dom är, det är frågan...
![]()
![]()
![]()
Låter som en god idé!Jag hade nog försökt putsa och olja litegrann. Inte försöka få dem till nyskick utan mer omtyckt användningsskick![]()
Putsade lite på den lilla från Robert Klaas Ohligs Solingen.Jag hade nog försökt putsa och olja litegrann. Inte försöka få dem till nyskick utan mer omtyckt användningsskick![]()
Ny kniv idag, en lite ovanligare Northwoods, en Presidential i blått kamelben...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grym!!!Ny kniv idag, en lite ovanligare Northwoods, en Presidential i blått kamelben...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grym!!!
Håller med! Har själv ”fallit” pladask för NW!Tackar, ja, kul att den är lite ovanligare, 2-blandare är ju rätt oälskade samt att den har platta bolsters så den blir tunn trots att den är stor...sedan är ju blå kamel alltid ett plus...
Håller med! Har själv ”fallit” pladask för NW!
Ja, min lilla samling växer allt för långsamtJa, hela grejen med att dom är svåra att få tag i är nog det som gör det roligt att samla på dom...
Sluta nu!! Jag måste kunna sova i nattLite kamelben, uppifrån och ned...
Broadway Jack, blått
Broadway Jack, orange
Fremont Jack, blått
Michigan Jack, blodapelsin
Presidential, blått
![]()
Sluta nu!! Jag måste kunna sova i natt![]()
Vågar jag det?Då ska du se var jag har på ingång från USA ;-)
Det där är mycket bra.Lite kamelben, uppifrån och ned...
Broadway Jack, blått
Broadway Jack, orange
Fremont Jack, blått
Michigan Jack, blodapelsin
Presidential, blått
![]()
Kan passa på att posta boettknivssamlingen då jag fick en Zenith boettkniv i posten idag...inser att jag nog måste börja jobba med mitt köpbehov på allvar...
![]()