• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kolla runt lite!

KMS

Rolex
Lite som ett Goddag yxskaft uttalande. Men för alla er som fullkomligt insnöade på enbart en del av forumet. Kolla runt lite! Finns oerhört mycket intressant läsning på alla olika forumdelar. Hittade precis fram till "Recensioner" för första gången ...

Som sagt kanske inte den smartaste tråden det här... :)

Men kolla runt lite, finns mycken text härinne som förtjänar att läsas flera gånger om!
 

SSL

Audemars
Håller med. Men tyvärr är man fast i diskussion. Händer väl nångång i månaden att man vågar sig ut.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Absolut, recensioner och en hel del i vintage är riktigt rolig läsning. Men jag har för det mesta inte så mycket att tilläga där så blir inte så många inlägg men det blir en hel del tid för läsning.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker att det vore en bra ide att flytta upp hemslöjd och recensions delarna ovanför köp och sälj. Tror det hade gynnat de delarna av forumet en hel del då man tenderar att missa de där de är nu.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Problemet med att allt händer i mobilen numer.

Ja dels det samt exempelvis i mitt fall så brukar jag börja på diskussions delen, sen vintage, sen Köp&Sälj och efter det glömmer jag oftast scrolla ner till recension och modd delarna trots att jag gillar det som postas där:)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Personligen är jag trogen alla delar av forumet.
Gillar att läsa om alla mektokar som pular med klockorna.
Men det kanske skulle möbleras runt lite så folk råkar klicka fel och ändå komma rätt.. :)
 
Topp