• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kom åt knapp, layouten på forumet förändrades

Ericson

Omega
Tja!
Satt och slösurfade på forumet när jag råkade komma åt någon(några) knappar, vilket förändrade hela layouten av forumet. Nu ser det ut som om jag surfade på en mobil enhet.
Brukar vara rätt duktig på teknik och datorer men nu ger jag upp och ber om hjälp.
Någon som vet hur jag avhjälper detta problemet?
Bifogar bild.

Tack på förhand :)
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2016-05-30 kl. 13.42.32.png
    Skärmavbild 2016-05-30 kl. 13.42.32.png
    97.1 KB · Visningar: 203

Ericson

Omega
Obs! Det är inte bara utzoomat. Kan zooma in men proportionerna blir fel och det återställs till som på bilden när jag trycker mig vidare på något.
 

Ludvig

Omega
Ser nästan ut som att du har råkat zooma ut? Håll in Ctrl och skrolla upp och ner och se vad som händer!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Det ÄR utzoomat. På något vis.
Det är iaf. inte mobila läget, det blir annan design.
 

Ericson

Omega
Det ÄR utzoomat. På något vis.
Det är iaf. inte mobila läget, det blir annan design.
Jo det är någon form av utzoomning, men lösningen är inte att zooma in då det fortfarande inte blir rätt proportioner och den "återställs" till utzoomade läget så fort jag klickar på något.
Vet om att det inte är det mobila läget, påminner bara om hur det ser ut när man kommer in på mobila sidor på datorn.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Ser ut som att du zoomat in/ut med Chromes egen funktion. Jag använder det på vissa sidor där jag inte gillar storleken och de påverkar enbart dem.
 

Ericson

Omega
Ser ut som att du zoomat in/ut med Chromes egen funktion. Jag använder det på vissa sidor där jag inte gillar storleken och de påverkar enbart dem.

Problemet är löst!
Kunde inte ändra något på chromes egna zoomknappar, däremot så kunde jag klicka på "faktisk storlek", vilket åtgärdade problemet!
Utan ditt inlägg hade jag aldrig hittat det!

Tack för hjälpen gott folk!
 
Topp