• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kom med förslag!! (Klocka till flickvän)

ZQT

The Banker
2-Faktor

Guinness

Cartier
Köpte denna till tjejen nyligen, hon blev nöjd:) pris runt 3000
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    136.3 KB · Visningar: 46
  • image.jpg
    image.jpg
    132.5 KB · Visningar: 44

JAkesson

Omega
Om du inte testat så prova uret.se:s "hitta klocka" konfigurator, borde ju vara lysande då du har specat stenhårt. Länken nedan är rätt dimensioner, upp till 4 tusen etc. Du kan ju dra i reglagen och få ut mer eller mindre varianter.

http://www.uret.se/watchfinder.html...al=31&gender=91&movement_type=100&s=0&d=0&p=1

202 träffar.

Det blir mycket modeklockor i den range:n, MK, Armani etc.. men jag ser några rätt ok Seiko som jag skulle tänka mig ge bort.

Många tips ovan med DJ:s etc är inte relevanta i förhållande till spec:en även om de är 1234920938423 gånger roligare klockor. Om du har möjlighet att lägga någon tusenlapp till så kan du dock hitta mycket roligare klockor, men det kommer ju förhoppningsvis fler tillfällen i livet!
 

frere

Audemars
2-Faktor
LNG-595_large.jpg

Funderar på att chansköpa en longines till min fru. Finns både quartz och auto. Endast 30 mm, dock - är det liktydigt med tantklocka? Den ska dock sitta på en riktigt smal handled, där vintage herrur på 36 och 37 mm ser enorma ut...
 
  • Like
Reactions: Man

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Det är bara att fläska på med den här

Graff Unveils $55 Million Multi-Colored Diamond Watch
The London-based diamond and jewelry firm known for making grand statements says the timepiece covered in a kaleidoscope of 110 carats of rare fancy colored diamonds is “estimated to be the most valuable watch ever created.” An assertion that is difficult to dispute.

Graff-3-425x900.jpg


Graff-close-up-1140x641.jpg


Graff-close-up-2.jpg


//S
 
Topp