• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kom & rösta på bilderna till Klocksnacks Kalender 2015

Onelund

Rolex
Nu är det nära.

Ber er alla att för en gång skull läsa vad som står, för er som enbart tittar på bilder gjorde jag en bild med denna text också.

Som ni ser är bidragen numrerade, röstningsförfarandet går till som så att ni skickar e-post till [email protected]

Mailet ska innehålla ert användarnamn på klocksnack i ärenderaden därefter numrena på de 12 bilderna som ni önskar få se i Klocksnacks Ubercoola kalender 2015.

Vilka de 12 bilderna kommer förbi en hemlighet till dess ni har kalendern i näven. Lite spännande måste det vara.

Om ni dessutom är intresserade av att köpa en kalender när den är klar kan ni även notera detta i mailet, detta för att försöka få ett hum om hur många kalendrar som ska tryckas, priset för kalendern hamnar runt 150sek


Omröstningen går att göra tills på onsdagen den 26/11 2014 kl 0630

Nåväl bidragen hittar ni här http://onelund.com/?page_id=329 KS forum vägrade att ta emot alla bidragen i en tråd..





Och en bild för de som inte kan läsa text.



Tyd5hK5.jpg
 

Onelund

Rolex
Tack, ja det ska bli spännande att se vad resultatet av röstningen blir, är som sagt många fina bilder.

Har dock gett mig friheten att plocka fram en omslagsbild själv, får se det som lön för mödan :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Riktigt fina bilder!

En fråga till den som skickade in bilden på SKXen. Vart finns länken? Ruskigt grym
 

Onelund

Rolex
Hittills 26st som har röstat, flera finns det väl som vill bidra med sina röster för att sedan köpa en kalender?

Eller har jag helt missuppfattat viljan att vara med o bidra med lite deg till Barncancerfonden?
 
Topp