• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kombinera klocka och manchettknapp! Era bilder!

Railmaster

Breitling
Hej!

Kan inte smyga här längre! Dags för ett första inlägg! Hur snyggt är det inte när man lyckas matcha klocka och manchettknappar! Som i detta fall med en 5196R och med svart ödlearmband kombinerat med ett par manschettknappar från Paul Smith!

Har ingen riktig kamera vilket väl syns på bilden! :bag: Men vi kör ändå!
20141122_174653.jpg
r

Stavade manschett fel i rubriken!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hej!

Kan inte smyga här längre! Dags för ett första inlägg! Hur snyggt är det inte när man lyckas matcha klocka och manchettknappar! Som i detta fall med en 5196R och med svart ödlearmband kombinerat med ett par manschettknappar från Paul Smith!

Har ingen riktig kamera vilket väl syns på bilden! :bag: Men vi kör ändå!
20141122_174653.jpg
r

Stavade manschett fel i rubriken!


Coola! Gillar döskallar då jag tror att jag var en Pirat i föregående liv :pirate::D
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Hej!

Kan inte smyga här längre! Dags för ett första inlägg! Hur snyggt är det inte när man lyckas matcha klocka och manchettknappar! Som i detta fall med en 5196R och med svart ödlearmband kombinerat med ett par manschettknappar från Paul Smith!

Har ingen riktig kamera vilket väl syns på bilden! :bag: Men vi kör ändå!
20141122_174653.jpg
r

Stavade manschett fel i rubriken!

Men för H-E manschetter är lifestyle och har inte här att göra! Tråd flyttas.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Har hintat, visat bilder, pekat på, skrivit upp namn och modellnummer, hintat igen etc......
Vore väl fan, om jag inte kan matcha DD`n med ett par nya på julafton:rolleyes:
 
Topp