• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kommentarer på säljes Rolex Daytona 16520, W-serie, vit, fullset

Magnus lkpg

Breitling
Några av mina frågor/funderingar:
Känner någon på forumet till just detta exemplaret?
Anses denna variant/utförande av Daytona attraktiv?
Ligger priset rätt eller fel i förhållande till skicket etc?
 

poormans

Rolex
gravyren nämns i RSC fakturan specifikt för att den skall vara kvar intakt så den låter jag köparen ta ställning till om den skall vara kvar eller inte men det är mellan mig och köparen

cheers
christian
 

Boris Balkan

Fark you!
Lite slafsig annons. Blir inte sugen på att köpa när jag tittar på bilderna. Gravyr betyder att det går bort för mig men oavsett: bild på den är ett måste.
 

Marckus

Panerai
Fanns en tungt graverad vittavlad 16520 på vrm för någon/några veckor sedan med geografiska platser, (typ bergstoppar) över hela boettlocket, men även någon rad på boettens undersida. Att tankarna förs dit var att även den var rsc-servad. Kanske är samma ur poormans ? Hittar dock inte annonsen på vrm längre, och det kanske inte alls är samma ur

Tyckte att den hade häftig proveniens och såg aldrig gravyrerna som något dåligt i det här fallet...Så gravyr behöver inte alltid vara negativt, i många fall är det positivt, i alla fall i mina ögon
 
Topp