• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Konsten att döda en fake Rolex.

Mr.Chang

Audemars
Vad skönt det ska bli att ta död på en fake.
image.jpg

Men vad göra?Slå den sönder?,det har ju andra gjort...
image.jpg

När jag tittar på den här stackarn,får jag lite ont i hjärtat trots att den är fake,älskar ju ur!
image.jpg

En dödsruna måste den ju få...innan jag begraver den.Men vänta lite,låt oss hitta på nåt kanske...
image.jpg

Jag svetsar fast den på en pinne.
image.jpg

Aha en stödpinne till rödvinbärbuske blir väl bra.
image.jpg

Återkommer med jämna mellanrum för att se hur den påverkas av naturen.
Hade inte hjärta att slå ihjäl den...:(
 
Senast ändrad:

Guinness

Cartier
Vänta nu, är detta en 1 april tråd? Hmm den innehåller många element som kan avslöja den. Rolex, katten och blompinnar. . .
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Mr Chang: You okay?
Katten: Naw man. I'm pretty fuckin' far from okay.
Mr Chang: What now?
Katten: What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Mr Chang: I meant what now between me and you?
Katten: Oh, that what now. I tell you what now between me and you. There is no me and you. Not no more.
 

Mr.Chang

Audemars
Även fake's görs i stål som klarar vatten och de tempskillnader på 20-30 grader som Sverige har att erbjuda, den kommer mao sitta där stört länge (kanske överlever internetflugan tom?), så det kanske borda speedas upp lite?
Den här feke'n är faktiskt gjort i förnicklad mässing,det märkte jag när jag skulle svetsa,enda rostfria delen var spännet!:D
 
Topp