• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Konsten att göra världen lite bättre, avrätta oäktingar!

Poppe

Cartier
Har en kompis med en Thailands-omegaish som jag inte gillar. Har precis köpt en G-shock till grabben i present eftersom han snart är i kronans händer ett tag framöver. Villkoret för att han ska få presenten är dock att jag får lägga hans omega i endurospåret med mya dubbdäck. Döööööda hoppas på snabb leverans nu innan tjälen försvinner.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Nu är dom borta!
Bilder? Filmer??
Ni får denna som "teaser" innan filmen är klar.
Lock och verket fastnade intavlan medan boetten blev hängande. Riktigt kul. :)
image.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
När är den stora filmpremiären? Kan knappt bärga mig. Ser ut som klockan fått rejält på pälsen. :D
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Måste dela med mig lite till..

Vi började denna skjutning med en äcklig ferrarrrri något, klocka. För att ställa in sikte och känna lite på sakerna innan skarpt läge.
20141230 3117.JPG


Bågen intrimmad och uppvärmd.

20141230 3118.JPG


Givetvis var vi stenhårda med säkerheten och hade en sträng kontrollant närvarande.

20141230 3119.JPG


Jaha.. Vilka är de lyckliga vinnarna då? Tänkte skriva offer, men det är en ära för dessa klockor att få denna uppmärksamhet. :)

20141230 3120.JPG


Hela skjutningen dokumenterades från 4 olika vinklar för att inte missa något kul. Dock så är det inte med renodlade höghastighetskameror, men det får duga..

Återkommer när filmen börjar ta form. :)
 
Topp