• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Konstigt sms från blocket köpare.

Doncorleone

Cartier
På Blocket har man haft en del till salu, och precis som du har jag fått sms från typ England där det uppenbart märks att det är scam. Svara ALDRIG på dom.
 

P-A

Sir Spamalot
Blocket är en jävla härva alltså. hade en lirare som snackade upp mig i 20 minuter innan han budade 20k under vad jag listat klockan för.

-Vad tror du jag ska svara nu? frågade jag.
- Jag tror du förstår att detta är ett rimligt bud och att du kommer ta det! Svarade han.

Detta var den tionde idioten på en vecka liksom.

Sålde du en bratte? ;)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Sålde nyss min gmt-c på Blocket utan större problem förutom en del halvusla bud. Till slut fick jag rätt bra betalt. Nyckeln är bara ha epost i annonsen så slipper man spam och behöver inte prata med folk man inte är intresserad av. Klart fler lycksökare denna gång dock än när jag sålde IWCn...

Svara för övrigt aldrig på scam mejl. Dina annonsbilder och e-postadress kan användas i otrevligt syfte. Bara ignorera dem istället.
 

Genta

Cartier
Sålde nyss min gmt-c på Blocket utan större problem förutom en del halvusla bud. Till slut fick jag rätt bra betalt. Nyckeln är bara ha epost i annonsen så slipper man spam och behöver inte prata med folk man inte är intresserad av. Klart fler lycksökare denna gång dock än när jag sålde IWCn...

Svara för övrigt aldrig på scam mejl. Dina annonsbilder och e-postadress kan användas i otrevligt syfte. Bara ignorera dem istället.


Har samma erfarenheter.
 
Topp