Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sett liknande annonser. Med beskrivningen AAA-kopior..
Haha... Det är bara det att AAA kopiorna dessutom är riktigt dåliga kopior
Alla kopior är dåliga!Haha... Det är bara det att AAA kopiorna dessutom är riktigt dåliga kopior
Som nämnts tidigare är kopior dåliga men en välgjord kopia kan ställa till med större problem anser jag.Haha... Det är bara det att AAA kopiorna dessutom är riktigt dåliga kopior
Hrmf...
![]()
Får mig alltid ett gott skratt när jag ser kronografer utan pushers![]()
Säger en hel del om Facebook!Anmälde en idag också som öppet skrev att det var en kopia (AAA givetvis ) och fick till svar att det inte bröt mot några regler men Facebook bad om ursäkt om jag blivit kränkt av inlägget.
Att det är olagligt med kopior verkar ha undgått Zuckerberg.
Var ska man annars som stackars student tagga sina vänner i meningslös skit?Är det ens nån som använder facebook 2018?
Ganska lönlöst tyvärrNär jag har någon minuter över brukar jag anmäla fake klockor på marketplace i brist på annat, dock aldrig fått någon respons, någon annan som fått det?