• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kort resereportage, Kuala lumpur. Twin towers & Pavilion

-RI-

Patek
2-Faktor
Vill börja med att önska er alla en riktigt GOD JUL och tack för ännu ett fantastiskt år här på KS!

Det blir inte mycket text utan mest bilder från dagens äventyr i Kuala lumpur, twin towers & Pavilion
image.jpeg


Började med Rolex, testade en hel del men det blev tyvärr inte så mycket bilder tagna.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Vidare till Omega
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Dags att fylla på med lite energi, helt OK trött i benen efter 4 timmars springande i diverse butiker (sambon gillar kläder... många av er kan säkert relatera)
image.jpeg


Ny energi och vidare till Patek Philippe
image.jpeg

image.jpeg



Makalöst fina klockor, är inte redo ännu men ge mig några år till här på KS så kanske
image.jpeg

image.jpeg


Vidare till Tudor
image.jpeg

image.jpeg


Även sambon blev sugen att testa något!
image.jpeg


Sedan blev det ett par bilder i förbifarten påväg till Tag Heuer för att testa Monzan
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Dags igen, mer mat!
image.jpeg


Såhär kan man också fira jul
Nu ska jag gå ner till loungen och ta några stadiga som ska råda bot på ryggvärken min!

Hoppas att alla får en underbar jul och ett gott nytt år!

PS.
Ett paket väntar på mig hemma i kalla Sverige. En klocka täckt av en box i färgen grön.. vad kan det vara:hilarious:
 
Senast ändrad:

BoEtt

Rolex
Finns sämre sätt att fira jul på!
God mat o dryck o fina klockor måste väl vara det bästa sättet :D
God Jul!
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Trevligt reportage och fina bilder!

Jag var själv i KL i våras. Bodde på ett litet hotell på en dunkel bakgata, med gatuförsäljare och småbutiker som sålde 30-kronors-"Rolexar" runt hörnet...
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Trevlig läsning. Men var det inte ett riktigt rövarpris på omegan? 42 tusen ringgit blir väl dryga 84 tusen SEK!
Vet ifs inte vad den speedyn kostar i Sverige.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Här kommer några bilder från dagens besök på Starhill. Det är inte jättepopulärt att fota för mycket. Såg nämligen ett par få en tillsägning av en man med "lilla bössan" hängandes under armen.
Det hindrade inte mig från att ordna lite mer bilder till tråden;):nailbiting:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

apan

Breitling
Vill börja med att önska er alla en riktigt GOD JUL och tack för ännu ett fantastiskt år här på KS!

Det blir inte mycket text utan mest bilder från dagens äventyr i Kuala lumpur, twin towers & Pavilion
image.jpeg


Började med Rolex, testade en hel del men det blev tyvärr inte så mycket bilder tagna.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Vidare till Omega
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Dags att fylla på med lite energi, helt OK trött i benen efter 4 timmars springande i diverse butiker (sambon gillar kläder... många av er kan säkert relatera)
image.jpeg


Ny energi och vidare till Patek Philippe
image.jpeg

image.jpeg



Makalöst fina klockor, är inte redo ännu men ge mig några år till här på KS så kanske
image.jpeg

image.jpeg


Vidare till Tudor
image.jpeg

image.jpeg


Även sambon blev sugen att testa något!
image.jpeg


Sedan blev det ett par bilder i förbifarten påväg till Tag Heuer för att testa Monzan
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Dags igen, mer mat!
image.jpeg


Såhär kan man också fira jul
Nu ska jag gå ner till loungen och ta några stadiga som ska råda bot på ryggvärken min!

Hoppas att alla får en underbar jul och ett gott nytt år!

PS.
Ett paket väntar på mig hemma i kalla Sverige. En klocka täckt av en box i färgen grön.. vad kan det vara:hilarious:
Hej landar i KL om 1h själv :) - har du lite tips? Ska ev köpa en klocka så jakten börjar idag
 
Topp