• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Korta länk på en Tag heuer 6000

Hej,
Precis som tråden lyder undrar jag hur en länk till en tag heuer 6000 kortas? Denna länk är ju lite speciell då den består av över 200 delar. Kan tyvärr inte hitta några guide eller liknande på nätet så testar att vända mig till klockdnack :)
Se bild för referens.
Tack så länge!

Bilagor

• Screenshot_20210325-212011_Chrome.jpg
    Screenshot_20210325-212011_Chrome.jpg
    137.1 KB · Visningar: 7
e6726036-45af-5e9d-bfd1-85b117eece9a__45014.1684228945.jpg

200 delar låter som Tag-säljsnack.
Aldrig kollat på en själv, men att döma av bilden jag lånade från nätet så verkar de inte vara mer avancerade än andra länkar i prisklassen.
En lagom stor skruvmejsel tror jag att du kommer långt med. :)

Hej,
Precis som tråden lyder undrar jag hur en länk till en tag heuer 6000 kortas? Denna länk är ju lite speciell då den består av över 200 delar. Kan tyvärr inte hitta några guide eller liknande på nätet så testar att vända mig till klockdnack :)
Se bild för referens.
Tack så länge!
Jag utgår ifrån att du inte har klockan ifråga… Det ser inte ut att vara något annat än pinnar (antagligen med hylsa).

Tillbaka
Topp