Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte behövt visa det. Vad har du för utstrålning?Blev Krons. Toppenservice som vanligt. En fundering - de vill se certet vilket jag verkligen inte har några problem med. Men är det en instruktion från Rolex eller vad är bakgrunden? Behövs inte på en Breitling exempelvis...
Det gjorde de även för tio år sen och skulle inte få för mig att sätta min fot där igen. Mycket märklig policy. Som att misstänkligöra alla (eller de som de själva uppenbart väljer ut) för att ha något fuffens eller stöldgods, eller vad är syftet? Ett cert är ett garantibevis och ska visas för garantireperationer, inget annat.Blev Krons. Toppenservice som vanligt. En fundering - de vill se certet vilket jag verkligen inte har några problem med. Men är det en instruktion från Rolex eller vad är bakgrunden? Behövs inte på en Breitling exempelvis...
Du kunde ju frågat....Blev Krons. Toppenservice som vanligt. En fundering - de vill se certet vilket jag verkligen inte har några problem med. Men är det en instruktion från Rolex eller vad är bakgrunden? Behövs inte på en Breitling exempelvis...
Ska finnas en tråd om det, pratades en del om det tidigare i år om jag inte missminner mig. @Echo Delta har full kollBlev Krons. Toppenservice som vanligt. En fundering - de vill se certet vilket jag verkligen inte har några problem med. Men är det en instruktion från Rolex eller vad är bakgrunden? Behövs inte på en Breitling exempelvis...
Ska finnas en tråd om det, pratades en del om det tidigare i år om jag inte missminner mig. @Echo Delta har full koll
Dålig service när man ifrågasätter varför kunden inte gick till en annan butik..Kortade av en länk på en äldre Rolex för kanske två månader sedan på Krons. Hade kvitto på service från Rob i lådan och kvinnan som tog emot mig frågade varför jag inte gick dit istället. LIte konstig fråga tyckte jag och förklarade att jag köpt klocka på Krons tidigare och därför gick jag dit. Sen sa hon att det kostade 500kr för kortning av länk som att jag då skulle tacka nej.
Märkligt hur som helst, men dom kortade länken och jag betalade. Inget cert fanns, men kanske kvittot från Rob gjorde att dom inte frågade?
Oklart är bara förnamnet....Kortade av en länk på en äldre Rolex för kanske två månader sedan på Krons. Hade kvitto på service från Rob i lådan och kvinnan som tog emot mig frågade varför jag inte gick dit istället. LIte konstig fråga tyckte jag och förklarade att jag köpt klocka på Krons tidigare och därför gick jag dit. Sen sa hon att det kostade 500kr för kortning av länk som att jag då skulle tacka nej.
Märkligt hur som helst, men dom kortade länken och jag betalade. Inget cert fanns, men kanske kvittot från Rob gjorde att dom inte frågade?
Ja det känns rätt logiskt resonerat. Men däremot mycket konstig service av KronsKortade av en länk på en äldre Rolex för kanske två månader sedan på Krons. Hade kvitto på service från Rob i lådan och kvinnan som tog emot mig frågade varför jag inte gick dit istället. LIte konstig fråga tyckte jag och förklarade att jag köpt klocka på Krons tidigare och därför gick jag dit. Sen sa hon att det kostade 500kr för kortning av länk som att jag då skulle tacka nej.