• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Kostymer/kavaj LBM, Nino Danieli, Moncler dunväst, Canada Goose dunjacka, Dsquared2 dunjacka

Randel

Silver
Pris
800
Returpolicy
Om varan inte motsvarar bilderna eller min beskrivning skickar du tillbaka och jag står för frakten. Inga byten p.g.a. fel storlek eller liknande.
Bilder Skickat
  1. Ja
Lite kläder som blivit över som jag tänkte lägga ur här till schyssta priser. Frakt ingår i alla priser! Kan skicka över hur mycket bilder som helst såklart :)

Stort tack till KS för annonsplatsen!

Luigi Bianchi Mantova (LBM) kostym i 120 ull
Observera att det alltså är den dyrare/finare linjen och inte "bara" LBM. Aldrig använd, rålängd på benen. Köpt av mig på en rea för några år sedan men har aldrig kommit till användning. OBS: strunta i färgen på byxorna som hänger bakom kavajen på hängaren, det är inte de kostymbyxor som hör till kavajen.
Storlek: 50R
Skick = 9/10 för att den behöver pressas/strykas men som sagt helt oanvänd.
Nypris: ca. 9.000:-
Mitt pris: 1.350:-

LBM_4.jpg

LBM_blå1.jpg

Luigi Bianchi Mantova (LBM) kavaj
Observera att det alltså är den dyrare/finare linjen och inte "bara" LBM, ofodrad.
Storlek: 50R
Skick = 8/10, den är använd av mig men sparsamt.
Nypris: ca. 7.000:-
Mitt pris: 900:-

LBM_K.jpg

Nino Danieli kostym i Window Pane-mönster 110 ull
Grå kostym med Window Pane i blått, lite svårt att fotografera för att få färgerna rätt. Aldrig använd, rålängd på benen. Köpt av mig på en rea för några år sedan men har aldrig kommit till användning.
Storlek = 50R
Nypris: ca. 6.000:-
Mitt pris: 800:-

Nino2.jpg

Cantarelli kavaj i ull 3-knapp
Nästan svart kavaj i ull. Köpt av mig på en rea för några år sedan men har aldrig kommit till användning.
Storlek= 50R
Nypris: ca. 5.000:-
Mitt pris: 400:-
Canterelli.jpg

Canada Goose "Constable" dunjacka OHPF
Färgen är mörkt antracit-grå, nästan svart. Köpt av annan medlem här inne för något år sedan. Nästan inte alls använd av mig sedan dess.
Skick = 6/10 fö att den har några år på nacken och har lite "flock" som fastnat i kardborrarna på vissa ställen. Muddarna inte skadade alls, inga hål, revor eller liknande. Bra bruksskick, och väldigt varm.
Storlek = L (är något stor för mig, som är 182cm/85kg)
Nypris: ca. 8.000:-
Mitt pris: 1.500:- OHPF

CG.jpg

Dsquared2 bomberjacka i dun
Sparsamt använd, inga skador på muddarna, inga hål, revor eller andra skador. Otroligt varm dunjacka i bomber-modell.
Storlek = 50 (sitter bra på mig som är 182cm/85kg, man får plats med en tjock tröja under)
Skick = 7/10 för att den är använd men som sagt i fint skick generellt.
Mitt pris: 1.300:-

Dsq2_1.jpg
Dsq2_2.jpg

Moncler dunväst "Gui" - svart
Köpt av annan person här inne för något år sedan. OBS: bytes helst mot en likadan i storlek 3. Antingen svart eller blå.
Skick = 7/10 Inga skador, revor eller något sådant. Dragkedjan funkar fint.
Storlek = 2

Mitt pris: 1.800:-
Moncler.jpg

Bilagor

• Nino2.jpg
    Nino2.jpg
    778.9 KB · Visningar: 17
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp