• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Koze’s nydesignade klockrulle är awesome!

Lauda

Diamant
2-Faktor
-Någon gång i vintras köpte jag Kozes klockrulle som verkligen har varit populär här på forumet.

Jag hade oturen att reklamera det på grund av att något var fel. Jag fick väldigt bra bemötande och blev kompenserad från Koze vilket jag är väldigt nöjd med.

Sedan dess har jag varit på jakt efter ny klockförvaring som man kan ha när man är ute och reser. Jag testade flera olika och i många fall dyra alternativ men det var inget som kändes 100%

Efter att ha gett upp hoppet om att hitta något som funkar så hör Koze av sig för att erbjuda mig sin nydesignade klockrulle som kompensation för det blev inte som förväntat med den första rullen.

Nog om historiken! Den nya klockrullen är på samma optimala mått som den förra. Snygg färgkombination av grön och beige. Hållbart material. Klockorna förvaras tryggt och det är smidigt att resa med. En funktionell klockrulle utan konkurrenter i sin prisklass, dvs billig.

Mer info om rullen på länken nedan:

https://klocksnack.se/threads/ny-design-klockrulle-i-canvas-för-4-klockor-tillbehör.139201/

Jag vill bara säga tack till @koze för mycket bra service och rekommendera hans nya klockrulle för den är awesome!

1B1FE094-EFAD-49F9-8E83-D26E270B9A02.jpeg
6CBED0F6-09A5-42EC-A83B-30BEB06D05DC.jpeg
1BB6B2CB-6535-4F13-B3BD-E2785DDF8F09.jpeg
883E6AE3-FEB0-43F0-9902-BA028FDEA27E.jpeg
 
Stort tack, vad kul att den är uppskattad! Jag tänkte först om jag skulle göra om designen till den här omgången, men kom inte riktigt på vad jag skulle ändra på förutom att ta bort vaxet som ställde till det för vissa sist samt ändra färgerna. Med det sagt så tar jag mer än gärna emot tankar om hur man skulle kunna förbättra den inför framtida version 3! :)
 
Stort tack, vad kul att den är uppskattad! Jag tänkte först om jag skulle göra om designen till den här omgången, men kom inte riktigt på vad jag skulle ändra på förutom att ta bort vaxet som ställde till det för vissa sist samt ändra färgerna. Med det sagt så tar jag mer än gärna emot tankar om hur man skulle kunna förbättra den inför framtida version 3! :)

Kanske för klockor med länk en flärp inne i nåt fack, fäst i ena sidan att lägga mellan baklock och länk. Man rullar trots allt ihop alltihop och man kan göra repor på nya klockor på roligare sätt än genom förvaringen.

Kanske finns redan?
 
Tillbaka
Topp