Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan man nog inte säga att det var. Gav 40k.Fult... Hoppas priset var riktigt bra.
Spelar ju ingen roll om den hade varit billig. Om man som säljare inte tar tillbaka en klocka där det direkt upptäcks fel så lär man aldrig få sålt en klocka igen.Det kan man nog inte säga att det var. Gav 40k.
Ja, så är det!Spelar ju ingen roll om den hade varit billig. Om man som säljare inte tar tillbaka en klocka där det direkt upptäcks fel så lär man aldrig få sålt en klocka igen.
Kan bara hålla med om att det vore intressant att höra från @Kramer men omedelbara reaktionen är att detta inte alls är ok!Vill gärna veta din version @Kramer.
Stämmer detta så borde du göra en retur samt stå för frakten!
Inte okej att sälja en klocka där man inte visar eller berättar om eventuella skador och defekter.
Förjävligt måste jag säga, inge alls okej, han förtjänar en permanent banning från KS tycker man.Skriver en liten uppdatering här så folk vet. @Kramer tog inte tillbaka klockan och han har inte heller svarat på kritiken på något vis.
Förjävligt måste jag säga, inge alls okej, han förtjänar en permanent banning från KS tycker man.
Tack för din sympati, det värmer! Tror dock att det är åtalbart att hänga ut någons namn utan dennes medgivande.Tror tyvärr inte det hjälper. Det är bara att skapa ett nytt konto. Jag säger, häng ut namn och efternamn så andra här inte gör affärer med personer som lurar andra. Kramer är ett tydligt exempel. Döljer fel, säljer en klocka för 40k (för vissa är 40k mycket pengar) och är spårlöst försvunnen. Mycket tråkig historia @lladron, lider verkligen med dig!
Prata med admins och se hur man kan gå tillväga!Tack för din sympati, det värmer! Tror dock att det är åtalbart att hänga ut någons namn utan dennes medgivande.