• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Krav för att lägga in annons

Rajding

Omega
Hej,

Såg att man måste komma upp i 20 poster för att kunna annonsera, ingen som kan ge mig rättigheten redan nu ;)
 

nydde

Omega
Även om du skulle få det så tror jag att folk skulle tveka att handla av dig. Så du blir nog illa tvungen att försök skapa dig ett namn som folk litar på för att du ska bli av det du vill sälja. Lycka till!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
horse-with-cat-on-boat-in-storm-5907-1238034615-27.jpg
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Så svårt är det inte att komma upp i 20 inlägg, kan inte vara så väldigt angelägen om man ser det som ett problem. Fördelen med köp&sälj på KS framför Blocket är bland annat att han har lite historia på användarna och lättare kan avgöra om de är seriösa eller inte. Svårt att göra det utan minimum antal inlägg, nästa så att 20 st är lite väl lågt.
(Därav inte sagt att TS inte skulle vara seriös utan resonerar bara rent generellt)
 

Rajding

Omega
Jag vill inte vara arrogant, men du tror inte regeln finns till av en anledning? istället för att bemöda dig med att göra en tråd kan du faktiskt försöka skriva 20 inlägg. och nej, inte 20st inlägg med "grattis". Ha en trevlig kväll! :)

Håller med, nu stoppar vi här! Jag måste börja min "karriär" på KS någorlunda seriöst :D
 

SSL

Audemars
Jag vill inte vara arrogant, men du tror inte regeln finns till av en anledning? istället för att bemöda dig med att göra en tråd kan du faktiskt försöka skriva 20 inlägg. och nej, inte 20st inlägg med "grattis". Ha en trevlig kväll! :)

Aha, vad är det för fel på "grattis" nu då :shifty:
 
Topp