• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kronaby Release Malmö!

Sjobedan

Silver
Fick möjligheten att vara med på detta event tack vare @yonsson

Kommer under kvällens gång att lägga upp bilder och lite tankar om klockan/hybriden.
IMG_2991.JPG
IMG_2990.JPG

Min guide för kvällen är tidigare representant för Longines.

Återkommer inom kort.

Förstår inte hur den ska bli tillräckligt bra?
Vibrationer som indikerar att det händer något på telefonen? Det enda jag tycker verkar vettigt är att man kan hitta sin telefon om man tappat bort den i rummet. Men det händer mer sällan eftersom den sitter fastklistrad på händerna 24/7.

Hade velat se film på hur visarna rör sig. Flyter visarna fram eller hackar dem sig fram?

Jag tycker att APX är skitsnygg! (Jag beställer en med mekaniskt urverk ;)

kronaby.com

Förstår inte hur den ska bli tillräckligt bra?
Vibrationer som indikerar att det händer något på telefonen? Det enda jag tycker verkar vettigt är att man kan hitta sin telefon om man tappat bort den i rummet. Men det händer mer sällan eftersom den sitter fastklistrad på händerna 24/7.

Hade velat se film på hur visarna rör sig. Flyter visarna fram eller hackar dem sig fram?

Jag tycker att APX är skitsnygg! (Jag beställer en med mekaniskt urverk ;)

kronaby.com
Visarna rör sig snabbt.

Vad har de gjort med alla Kinamiljarder? Designen är lika upphetsande som hushållsost. Vad gör den? Varför ska jag köpa den? Försöken till hype gör ju känslan av tomhet än större. Var detta allt, triwa look alikes i långa banor?

Tillbaka
Topp