• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kronan lossnade vad gör jag nu

Chris85

Basic
Hej är ny här, hoppas detta hamnar rätt.
Efter mycket om och men fick jag äntligen hem min klocka efter ca 6 veckor då jag hade skrivit fel postnummer (nyinflyttad) iallafall det är en Tw steel ce4003 tycker den är riktigt snygg vilket var annledningen till köpet, öppnar klockan och allt fungerar men när jag ska snurra kronan för att ställa tiden rätt så lossnar den så jag får den i handen, känns riktigt drygt och vet inte inte riktigt vad jag ska göra känns jobbigt att skicka tillbaka den och byta och jag får förmodligen betala frakt på ca 300 i så fall, går den att laga? Och skulle det kosta väldigt mycket? Någon som vet? Själva pinnen är kvar där inne, det är en liten bit av pinnen på kronan så jag tror den har gått av, någon som har några tipps?

Bilagor

• DSC_1048.JPG
    DSC_1048.JPG
    120.3 KB · Visningar: 8
Reklamationsärende, (kan ha fel) men tror att företaget i fråga är skyldig att stå för frakt så allt blir kostnadsfritt för dig.

Tackar för svar, är väl bara att göra det då, förhoppningsvis kanske dom kan skicka en ny innan den kommer fram annars kommer det ta typ 2 månader..
Om man inte kan göra som p vakten sa att dom betalar lagningen, har mailat dom iallafall så får nog svar imorgon.

Tackar för svar, är väl bara att göra det då, förhoppningsvis kanske dom kan skicka en ny innan den kommer fram annars kommer det ta typ 2 månader..
Om man inte kan göra som p vakten sa att dom betalar lagningen, har mailat dom iallafall så får nog svar imorgon.
Om du har betalat med paypal så kan de stå för returfrakten när du reklamerar.

Tillbaka
Topp