Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade det inte varit mer kul om Göteborg hade fått en till för att öka konkurrensen?
Hade det inte varit mer kul om Göteborg hade fått en till för att öka konkurrensen? Även om det är nog så roligt för personalen.
Och Malmö...![]()
Hade det inte varit mer kul om Göteborg hade fått en till för att öka konkurrensen? Även om det är nog så roligt för personalen.
Nej. Betydligt mindre stad, med Köpenhamn bredvid sig.
Vad ska ni med ännu en AD till?![]()
Kul bra med lite konkurrens!
Nice med tre Rolex Ad inom 10 min gång avstånd i Stockholm!
Det visste jag inte[emoji5]️Är det konkurrens när två av butikerna har samma ägare?
Tvärt om och därför betalar vi alltid fullpris på alla klockor som säljs här.Finns inga göteborgare som har råd med Rolex, dom har bara råd med TT Breitling
Jag har för mig att Krons, eller om det var Nymans, personal har sagt att Rolex inte tillåter AD som huserar i köpcentrum (malls) vilket PK huset räknades som. Därför var de inte Rolex AD.
Antingen var det bara snick-snack eller så har Rolex ändrat kraven för att bli AD?
Hur som helst, kul med en till Rolex AD i city även fast det är samma ägare som Nymans.
Frågan är om butikerna skall fortsätta som nu " runt kvarteret". Kanske säljs den ena - eller läggs ner. Som det nu är - två helt olika kundkretser - tycker jag. Kommer ihåg när Otto Kron öppnade butiken i PK - huset. 30 klockor om dagen - för att klara hyran - sa han då.
Köpte min Sub hos AD i köpcentrum. Förvisso inte i Sverige, men i alla fall.Jag har för mig att Krons, eller om det var Nymans, personal har sagt att Rolex inte tillåter AD som huserar i köpcentrum (malls) vilket PK huset räknades som. Därför var de inte Rolex AD.
Antingen var det bara snick-snack eller så har Rolex ändrat kraven för att bli AD?
Hur som helst, kul med en till Rolex AD i city även fast det är samma ägare som Nymans.
Har besökt Rolex AD:s som ligger inom köpcentrum. Så det måste vara snick-snack.Jag har för mig att Krons, eller om det var Nymans, personal har sagt att Rolex inte tillåter AD som huserar i köpcentrum (malls) vilket PK huset räknades som. Därför var de inte Rolex AD.