• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS är tillbaka-tråden 24/8

Bodén

Panerai
Samtliga KS-junkies igår:

giphy.gif
 

Randel

Cartier
Äntligen! Vet inte hur många gånger jag F5'at KS hemsida det senaste dygnet alltså. Och det bästa av allt är sådana här tankar som poppade upp: "Hm, vafasen, funkar inte Klocksnack?! Vad göra...jo, nu vet jag! Jag tar fram mobilen och kollar Klocksnack istället.". :bag::banghead:
 

B62

Panerai
KS Abstinens :rage:

Abstinens är en reaktion som kroppen kan få när en person med ett beroende av KS slutar att logga in. Det beror på att kroppen har anpassat sig till att personen har varit aktiv på KS varje dag. Om personen minskar sitt intag av KS eller slutar, kan abstinensen vara ett faktum.

Synliga symtomer är följande:

  • humörsvängningar:arghh:
  • koncentrationssvårigheter:eek:
  • inlärningssvårigheter:depressed:
  • nedsatt förmåga att tänka abstrakt:blackalien:
  • minnesstörningar:snaphappy:
  • sömnrubbningar:wtf:
  • stresskänslighet:pompus:
  • nedstämdhet:bawling:
  • social osäkerhet. :dead:
  • Snälla Adm:Never again!;)
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Försökte med flertalet olika webbläsare innan jag kom underfund med vad som skett.... Kul att det är uppe igen :)
 
Senast ändrad:

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Pheeew.....långa söndagen. Jag gör inga mängder av inlägg, men läser dessto mer så det va en tråkig söndag vill jag säga!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tack för omtanken igår! Fick vänliga meddelanden där medlemmar hörde av sig igår och undrade hur jag klarade mig. Det gick bra. Pratade med flera medlemmar i min familj och tände av med hjälp instagram, mat, sex och tunga illegala droger!
 
Topp