• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #100 (2015, vecka 36)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
100_zpsjisztlx2.jpg


jablaordet_zpsxdolr2vg.jpg


5snabbalaketwig_zpszdcqif5r.jpg


bojkeordet_zps6ipxgbc1.jpg


utvik_zpscggxfuet.jpg


5snabbayonsson_zpsjircpguf.jpg


Fremstar1_zpswk8xblax.jpg

Fremstar2_zpsrfh3yskw.jpg

Prenumeranter (När du har betalat skriver du i tråden att du vill prenumerera. Evig prenumeration kostar 10kr till BCF)
@jabla @StrawberryFields @Bojke @maxmol @Camo00 @SimonML @Icaras @A.Gold @Laurentius @Scaramanga @Nexus @JayJay @P-A @gruby @Jonulf @Emil @Galaxy @Zed @Schmitza @Christoffer @KalleKnuda @Jonaz @theargonaut @Mr.Chang @Compiss @B1884 @Omen @Weberg @Sputniq @hublot @Hebbe @Sullstrom @Chrisse @TheSnowEater @HeliDive @Cyklisten @_jonte @Enherre @Carlton @Bodén @Anti-Chris @Dykarsjuk @Kson @paradis @Bauuer @Credde @Denke @Jacob @garfield @Päronkapitalist @Rockenfeller @Bender @John R @Skuggkastare @Khaleesi @mrMyagi @MBx @Frele @Billierudeboy @tim.stockholm @toftich @frere @meo_swe @limbotimbo @4cie @Palenkovich @MaxEngstrom @Björklund
 
Senast ändrad:

Icaras

Rolex
KS hade inte varit detsamma utan denna ypperliga tidsskrift! Kan med säkerhet säga att jag läst alla 100 ;).

Sjukt bra jobbat yonsson! :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Grymt! 100 nummer är fan inte kattskit. Keep it up! Men tänk på att Breitling är den tillverkare som har absolut bäst AR av alla. Det är dags @yonsson ! En en Breitling efter JLCn, stenhårt.
Aerospace.png
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymt! 100 nummer är fan inte kattskit. Keep it up! Men tänk på att Breitling är den tillverkare som har absolut bäst AR av alla. Det är dags @yonsson ! En en Breitling efter JLCn, stenhårt.
Aerospace.png
BÄST AR? Ställer mig skeptiskt till påståendet. Omega har också sjukt bra AR. En äldre Aerospace hade jag inte bangat, tycker de är ascoola!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
BÄST AR? Ställer mig skeptiskt till påståendet. Omega har också sjukt bra AR. En äldre Aerospace hade jag inte bangat, tycker de är ascoola!
Klart du är skeptisk, det borde du vara också. Men säger jag bäst så är det för att jag tycker det :) Ja, Aerospace är sköna! Gillar digi/visare! Har Seiko nån toolwatch förutom Arnie?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klart du är skeptisk, det borde du vara också. Men säger jag bäst så är det för att jag tycker det :) Ja, Aerospace är sköna! Gillar digi/visare! Har Seiko nån toolwatch förutom Arnie?
Antar att du menar ana/digi och då blir det skralt. Det finns några roliga H556 och några "dykdatorer" från 80/90-talen men annars är det mest analoga kvartsgrejer som exempelvis tonfiskarna.
 
Topp