• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #17 (vecka 50)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
17_zps7bae567d.jpg~original

utvik_zps896d9e0c.jpg~original

5snabbabomier_zps2a3908b9.jpg~original
Veckans notiser

Veckans huvudrubrik
Godmorgon i ottan!

Veckans utvik JS_80

5 Snabba med Bomier

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om man är prenumerant men inte likear, så blir man av med sin prenumeration. KS-bladet är fan ingen rättighet utan ett privilegium. Jag skiter i likesen, men gillar ni det inte så är ni inte värda att få prenumerera. End of message. :)
 

Camo00

Patek
Om man är prenumerant men inte likear, så blir man av med sin prenumeration. KS-bladet är fan ingen rättighet utan ett privilegium. Jag skiter i likesen, men gillar ni det inte så är ni inte värda att få prenumerera. End of message. :)

Känns rätt självklart! Hade missat KS-bladet förra veckan, men har nu läst, uppskattat och njutit samt Gillat alla nummer!!

Stort tack för jobbet Du lägger ner!!!
 

Camo00

Patek
Om man är prenumerant men inte likear, så blir man av med sin prenumeration. KS-bladet är fan ingen rättighet utan ett privilegium. Jag skiter i likesen, men gillar ni det inte så är ni inte värda att få prenumerera. End of message. :)

Känns rätt självklart! Hade missat KS-bladet förra veckan, men har nu läst, uppskattat och njutit samt Gillat alla nummer!!

Stort tack för jobbet Du lägger ner!!!
 

Johan M

Cartier
Hahaha trodde aldrig jag skulle hamna på KS-Bladet :D Men visst, det är nästan så det är och då händer det ändå att jag försover mig :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
J
Hahaha trodde aldrig jag skulle hamna på KS-Bladet :D Men visst, det är nästan så det är och då händer det ändå att jag försover mig :D
Jag fick kalle ankas julafton framför mig när han ligger och sover och blir smiskad av sin klocka. :D
Jag försökte hitta en bild på det, men lyckades inte så då fick jag komponera en egen motsvarighet.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Om man är prenumerant men inte likear, så blir man av med sin prenumeration. KS-bladet är fan ingen rättighet utan ett privilegium. Jag skiter i likesen, men gillar ni det inte så är ni inte värda att få prenumerera. End of message. :)
Jag köper lösnummer OCH trycker på gilla. OK, det kostar lite mer än att vara prenumerant, men det tycker jag det är värt. :D
 
Topp