• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #21 (2014, vecka 2)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
21_zpscd04ddfb.jpg
utvik_zps6a14977e.jpg

5snabba_zps6e3c1bc7.jpg

Veckans notiser

Veckans huvudrubrik
Mismatch orsakar mentala skavsår

Veckans utvik Jolu

5 Snabba med Fixoflex

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris
Dykarsjuk Kson paradis
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Eh, missade du inte veckans scoop nu? Vad är väl en bal på slottet... Eller "hyllan".

Schyssta rubriker annars. Och fint att du hittade JoLus Explorer-tvåa. Var länge sedan man såg något från honom.

A
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eh, missade du inte veckans scoop nu? Vad är väl en bal på slottet... Eller "hyllan".

Jo, men allt efter press-stoppet ingår i nästa vecka. Press-stoppet är lördag kväll. Det tar liksom inte bara 5minuter att slänga ihop KS-bladet, så jag behöver ha lite luft i schemat.

Detta löses enkelt med att börja släppa KS-bladet på måndagar, men jag har hittills tyckt att det är kul att släppa en söndagsblaska. Söndagarna sitter man ju oftast och päser i soffan och då kan det ju vara kul att ha lite att läsa.

MEN önskas släpp på måndagar, så blir det kanske måndagar i fortsättningen.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Jo, men allt efter press-stoppet ingår i nästa vecka. Press-stoppet är lördag kväll. Det tar liksom inte bara 5minuter att slänga ihop KS-bladet, så jag behöver ha lite luft i schemat.

Detta löses enkelt med att börja släppa KS-bladet på måndagar, men jag har hittills tyckt att det är kul att släppa en söndagsblaska. Söndagarna sitter man ju oftast och päser i soffan och då kan det ju vara kul att ha lite att läsa.

MEN önskas släpp på måndagar, så blir det kanske måndagar i fortsättningen.
Jag förstår.

Nej för tusan. Inte ta bort söndagsläsningen! Det har ju blivit en given rutin nu.

A
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för det nya numret! Jag tycker också söndag är rätt dag. Att det sällan är nån tråd i KS bladet man har missat är lite oroväckande och säger lite om hur mycket tid man spenderar här. :confused:
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Jag har läst varje upplaga som lösnummer än så länge men skulle gärna prenumerera ändå! Kanonjobb, det bidrar till en härlig stund på söndagarna!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra som alltid! Kom på att jag av outgrundlig anledning inte är prenumerant. Det vill jag ju vara! :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Bra jobbat. Igen!
Tar gärna en prenumeration. Hoppas jag lyckas bättre här än med Plaza Watch. :)
 
Topp