• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #37 (2014, vecka 18)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
37_zps823fdf1f.jpg

utvik_zpsc1ca119b.jpg

5snabba_zps96bc6ef4.jpg


Veckans notiser
Veckans huvudrubrik
Nexus jagar klockor

Veckans utvik Donkii

5 Snabba med John b

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nästa nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris Dykarsjuk Kson paradis WilhelmV Bauuer Credde Denke Jacob garfield Päronkapitalist Rockenfeller Bender John R Skuggkastare Khaleesi mrMyagi MBx Frele Billierudeboy tim.stockholm toftich frere meo_swe limbotimbo 4cie Palenkovich MaxEngstrom Björklund luddviig san Jonte73 Ernesto Niclas Zackarias Dullfiere Maro daviden jonas_w jakob.dala Micke Ni 80s Jonas.76 Minuteman eriksson850

Tack för tålamodet! Beroende av internet och dator kan ibland ställa till det. De som skrev i förra tråden om att de ville prenumerera får skriva det igen i denna tråd om det fortfarande känns aktuellt så löser jag det till nästa vecka.

Det finns en viss risk att även nästa veckas nummer kommer släppas under måndagen på grund av logistiska problem på redaktionen.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grymt sa grisen, ännu GRYMMARE säger Af Sjodahl :D ! Lika nice och trevlig läsning som alltid yonsson...
 
Ojoj, blev min tråd med :cigar: Tackar!

Vill även prenumerera, fick för mig jag gjort innan, men verkar inte så!
 
Topp