• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-bladet #50 (2014, vecka 31)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
50_zps60924a5c.jpg

ordet_zpsf5db42ba.jpg

utvik_zps92a65563.jpg

8snabba_zpsa38dae0d.jpg


Veckans notiser
Trekkie?
Stretch
Klockkungen lämnar över
Blålex?
Vad väger hen?

Veckans huvudrubrik
KS-Bladet firar #50

Veckans utvik demondave

8 Snabba med daviden

Tidigare nummer av KS-bladet

Prenumeranter (skriv i tråden om du vill prenumerera, så taggar jag till dig från nästa nummer)
jabla StrawberryFields Bojke maxmol Camo00 SimonML Icaras A.Gold Laurentius Scaramanga Nexus JayJay P-A gruby Jonulf Emil Galaxxy Zed Schmitza Christoffer KalleKnuda Jonaz theargonaut Mr.Chang Compiss B1884 Omen Boris Balkan Weberg Sputniq hublot Micce Hebbe Sullstrom Chrisse TheSnowEater HeliDive Cyklisten _jonte Enherre Carlton Bodén Anti-Chris Dykarsjuk Kson paradis WilhelmV Bauuer Credde Denke Jacob garfield Päronkapitalist Rockenfeller Bender John R Skuggkastare Khaleesi mrMyagi MBx Frele Billierudeboy tim.stockholm toftich frere meo_swe limbotimbo 4cie Palenkovich MaxEngstrom Björklund luddviig san Jonte73 Ernesto Niclas Zackarias Dullfiere Maro daviden jonas_w jakob.dala Micke Ni 80s Jonas.76 Minuteman eriksson850 Teknikfreak Sandkvist Randel egbert Razamanaz Båtkocken @adamstlund Huntsman snoozarn Fido1 Erik1 MrRipley Ariste Karatekid jhellstrom WBergdahl Floduttern Holmqvist Sjuhundra JaTack orre watchwelder jhellstrom WBergdahl Floduttern Holmqvist Sjuhundra JaTack orre watchwelder mattande Grafton Tictac larmar MrPlow Granger9050 Guillbert Korwax Jonas_ Geparden Pistol_Pete TicTack FC St. Pauli hannes1988 jhallb
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...GRYMT Yonsson! Vilket extra nummer när du firar KS-Bladet #50 :cool: :cigar: :wideyed:! Och Tack för att jag fick vara del av det ;), nu får du sikta mot #100 :D, minst...

Edit: Glömde det viktigaste, GRYMT bra jobbat Yonsson!
 

demondave

Rolex
Riktigt snyggt!

En ära att få bidra med utvikningsbilden till jubileumsnumret. Känner mig som en klockvärldens Bingo Rimér, med promille och äkta iphone-kamera ;)

Keep up the good work!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ska jag vara ärlig så tar det ungefär en timma att göra ett nummer. Det svåra är inte att göra det, utan att göra det varje vecka oavsett flytt, småbarn, resor mm. Den som kan räkna inser nämligen att redaktionen inte missat en enda vecka. Det kräver viss planering och viss övertalning av andra familjemedlemmar. :)

Jag vill passa på att tacka samtliga som engagerat sig i dessa 50 nummer. Både de som uppmuntrat, de som tagit bra iPhone-foton, de som svarat på 5 snabba och de som levererat material till rubriker, samt självklart även redaktionens korrekturläsare och flygande reporter laketwig.

Detta är på Intet sätt slutet, även om KS-Bladet i framtiden troligtvis kommer att ta små pauser under resor och dylikt.

Tack alla, and keep posting!
 

jabla

Sarlacc
Tack för 50 underbara utgåvor. Jag är stolt över att vara den första och trognaste prenumuranten.
Oftast har man missat något under veckan som gått.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Lyfter på hatten för din ihärdighet och entusiasm! Alltid lika kul att läsa bladet. Unnar dig semester nån vecka nu och då, fast inte för ofta!
 
Topp