• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS egna kalender 2015 Publicera era bilder!

Onelund

Rolex
Har aningens svårt att svara på om era bilder duger, generellt sett kan man säga att bilder tagna med mobil inte duger. Vi vill ju ha en kalender som ser bra ut, eller hur?


Vore tacksam som rackarns om ni dessutom kunde upplysa mig om vad ni heter på forumet i era inskick :bookworm:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har aningens svårt att svara på om era bilder duger, generellt sett kan man säga att bilder tagna med mobil inte duger. Vi vill ju ha en kalender som ser bra ut, eller hur?


Vore tacksam som rackarns om ni dessutom kunde upplysa mig om vad ni heter på forumet i era inskick :bookworm:

Har du koll på mig lr? :)
 

Espresso

Cartier
Hej,

Skickade in två bilder igår på en ulysse nardin, var osäker på formatet men det är samma bild skuren på lite olika sätt.
 

Onelund

Rolex
Hur går allt? Gått igenom alla bidrag?

Går trögt, har tyvärr blivit överöst med arbete pga inkompetenta medarbetare så jag får göra allt själv känns det som.
Ska kolla med Sandkvist om inte han kan hjälpa mig gå igenom bidragen då han redan är involverad i projektet.


Det är jobbigt att vänta tills man kan beställa....
Har redan vikt en plats i hemmets väggar åt denna skapelse.

Känns tryggt att veta att åtminstone en av de beställda 50 är bokade :)


Min förhoppning är att röstningsprojektet drar igång inom en snar framtid, kan inte säga mer exakt än så. Tyvärr
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vill ha 2 på direkten;-)

När de är klara alltså... Nu kanske de är lite tråkiga?..:)
 
Topp