• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF KS fetaste dykare är nu till salu, Breitling Superocean K10340 18k, 1000m!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Pris
56000
Returpolicy
JA! Om det skulle visa sig att det är något fel på klockan! Men då står köparen för frakten!
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna sköna pjäs, får alldeles för lite handledstid, så därför så ger jag någon annan chansen att ge klockan den handledstid den förtjänar. Sätter priset till 56k inkl, värdefrakt!

Köpt av mig från England 6 juli 2017. Är riktigt förvånad själv att jag köpte den, ni som har hängt här på forumet ett tag, vet ju att jag är ett fullsets nörd, men denna gången kunde jag inte låta bli, klockan tog andan ur mig, så denna kommer utan tillbehör förutom den servicebox klockan ligger i. Klockan har inte använts mycket av mig, men såklart så har det tillkommit små repor/hairlines på klockan då det är oundvikligt när man använder den, dock så finns det inga djupare jack/repor etc.

Det finns servicehistorik, servicen gjordes runt första kvartalet 2017 hos Breitling, detta finns det kvitto på!
dsc_3641-jpg.574093


Till denna så är bältspännet i 18k på ett oanvänt originalläder från Breitling!
dsc_3711-jpg.574121

DSC_7069.JPG


Fakta/Specificationer

Modell; Colt SuperOcean
Urverk; Britling Caliber 17.
Rörelse/Uppvridning; Automatisk.
Gångreserv; 42 timmar.
Komplikationer; Datum.
Vibrations/hr. & jeweling; 28.800 v.p.h, 25 jewels.
Boettmaterial; 18K gulguld. .
Armband; Läder.
Lås; Bältspänne i 18K.
Vattentät; 1000m/3280 feet.
Krona; Screw-locked, two gaskets.
Boett; Skruvad
Insert; Roterande
Glas; Safirglas
Diameter; 41.50.
Tjocklek; 14.90.
Vikt; 135 gr med lädret.
Mått luggar; 20mm.

För er som vill veta lite mer om klockan så kan ni klicka på länken nedan, så kommer ni till min paketöppning!
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-18k-guld-dykare-med-sina-1000m-i-vattentäthet.76051/

Har försökt att ta så rättvisa bilder som möjligt!

DSC_7067.JPG
DSC_7075.JPG
DSC_7076.JPG
DSC_7079.JPG
DSC_7086.JPG
DSC_7072.JPG

DSC_7078.JPG
DSC_7090.JPG
DSC_7091.JPG
DSC_7080.JPG


Har ni några frågor angående klockan så svarar jag gärna på dom!


Mvh // Affe
 

Bilagor

  • DSC_7085.JPG
    DSC_7085.JPG
    394.9 KB · Visningar: 20
Topp