• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad KS fläskigaste Seiko-annons någonsin, MM300, MM600, Darth, Emperor mm.

anru

Cartier
Pris
24000
Returpolicy
Nix pix
Bilder Skickat
  1. Ja
2018 12 10
Och med det så är samling V.3 nästan helt bortsåld och det är läge att försöka bli av med SBBN013 i en egen annons. Det bidde också en oväntad GS under resans gång. Bisarrt!


Jag måste ha en SLA025 och lägger helt enkelt ut nästan alla mina Seikos, och hoppas kunna skrapa ihop runt 50k a.s.a.p.:)

Översta raden är de riktiga tjänstemannaklockorna som fixar 1000m.
Från vänster:
Seiko SBBN013 "Darth" på äkta Isofrane 11000 kr
Seiko SBBN013 "Darth" på fusk-isofrane 10500 kr SÅLD
Seiko SBBN025 ny "Darth" på fusk-isofrane 11000 kr SÅLD
Seiko SBDX014 "Emperor" med svart bezel och på grönt canvas (ej armband på bild) 18000 kr. BORTBYTT


Nedre raden är för de som inte riktigt behärskat officepaketet.
Från vänster;
Seiko SPB077 "MM200" på Bonettogummi 7300 kr. SÅLD
Seiko SBDC031 "Sumo" med annan, snyggare bezel och på geckota-mesh. 4500 kr. SÅLD
Seiko SBDX017 "MM300" på fejk-isofrane 18000 kr. SÅLD
Seiko SBDB011 "MM600" på originallänk 24000 kr. BORTBYTT


Originalarmband, lådor, cert o.s.v finns till nästan samtliga, förutom SBBN025 som inte har någon låda (och Sumon har inget cert). MM200 och 300 har såklart sina original metallänkar. 300 dessutom sitt original wåffelgummi. Det är bara MM600 som inte har något extra armband, men den ser ju också helt galen ut på annat än original, så det är ju lugnt. Jag har tyvärr inte original metallänk till Sumon. Alla klockorna är i mycket bra skick. Inga repor förutom vanliga hairlines på lås o.s.v. Flertalet uttagna 2018

Obs! Obs! Priserna är inte diskuterbara. Jag vill bara poängtera, förtydliga och klargöra det en gång för alla. Vill du inte betala enligt prislistan ovan - ta en kaffe och scrolla vidare. :) När jag nått 50k avslutar jag annonsen. Hoppas på att minst en av Darth'arna gått då'rå :)
Alla ligger och tickar i Älvsjö och kan naturligtvis skickas. Betalning via Swish.

20181114_224223.jpg


:seiko::woot:
 
Senast ändrad:
Topp