• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS milstolpe - 10.000 reaktioner

R-Svarvofix

Mr Lange!
2-Faktor
Idag när jag kolla på min KS profil såg jag att reaktionsräknaren slagit om till 10.000! 🥳
IMG_5853.jpeg

Senast jag var med om en så pass stor händelse måste varit 2016 när gamla BMWn: slog om till 10.000 mil.
IMG_5861.jpeg

Eller ja förresten om man frågar min fru kanske bröllop, hus och barn klämts in där emellan 😅

Men oavsett nu frågar jag bara mig själv och då till saken, en sån här händelse kan jag inte låta passera förbi obemärkt utan att hitta på något kul! Så då tänker jag att en liten ”give away” är ju alltid roligt! 😃 Dessutom behövs det lite mer givmildhet och osjälviskt beteende här i världen.

Så efter att ikväll ha grävt lite i garderoben hitta jag en av många klockkepsar jag samlat på mig under åren varav denna svarta från Breitling är en oanvänd dubblett så den får det bli.
IMG_5865.jpeg

Jag kommer därför kontakta den inte ont anande KS medlemmen som råkade trycka gilla så mätaren rulla över till 10.000 via PM under morgondagen. Så får han kepsen hemskickad om så önskas. Vill han av någon anledning inte ha den så drar jag någon slumpvis vald kommentar här i tråden om man lite kort delar sitt bästa KS minne. På rak arm måste detta vara ett av mina stoltare ögonblick på forumet:
—————
IMG_5866.jpeg

—————
Det är ändå så att jag aldrig riktigt sett mig själv som en forum-människa men det var innan KS. Här har jag hittat flera nya bekantskaper och vänner med samma intresse för klockor och annat kul i lifestyle delen. Därför är det väldigt trevligt att jag själv kunnat bidra i diskussionerna och fått så bra respons på inläggen, 10.000 reaktioner skojar man inte bort tänker jag.

Ser fram emot nästa milstolpe vad det nu blir och att delta i olika diskussioner och ta del av allt innehåll från alla toppen medlemmar här som man kanske inte känner personligen men där alias och avatar åtminstone är välbekant när de poppar upp nya inlägg.

Tack för mig och trevlig kväll!

Tillbaka
Topp