• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS- nu med 4000 medlemmar!

joh.jonsson

Panerai
Grym tillväxt på forumet.
Grattis till de som driver sidan (vilka är ni egentligen) och inte minst alla som varje dag öser på med bilder och mer eller mera intressanta trådar av alla dess slag. 1000 medlemmar kvar tills en supermega fest/gtg? =)

medlem nr.4000 vart MagnusFlink för er som undrar

Med vänliga hälsningar. Medlen nr.995 / Johan
 

MagnusFlink

Breitling
Se där ja! Vem hade trott att man skulle bli dubbelt firad idag! (Stänkte in min examen sådär dryga sex år försenat).

Tack för det fina välkomnandet. Har letat present åt min fru och har blivit smittad och dreglar nu själv över klockor. Frugan får en Certina Caimano (avis själv) och jag fastnade idag för Stowa Antea.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Se där ja! Vem hade trott att man skulle bli dubbelt firad idag! (Stänkte in min examen sådär dryga sex år försenat).

Tack för det fina välkomnandet. Har letat present åt min fru och har blivit smittad och dreglar nu själv över klockor. Frugan får en Certina Caimano (avis själv) och jag fastnade idag för Stowa Antea.
Dubbelt grattis och välkommen hit! (Önskar medlem 377)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tack! Riktigt roligt är det, vi slår fortfarande rekord efter såhär lång tid. Någon dag sedan som vi toppade max online samtidigt - 495 st.

Nummer-ID stämmer inte överens med den dagsfärska bilden. Användare har tagits bort osv. med åren (sa jag nyss med åren? Sjukt vad tiden går fort). Dock stämmer räknaren i statistiken, så ...4000 medlemmar!
 

Owaysis

Cartier
Jag är visst medlem nr 996. Jag väljer att räkna in felmarginalen och kröner mig härmed medlem nr 1000 ;). Jag bör få en speciell titel för det va?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Stort Tack kära forumledning för denna formidabla mötesplats. Ni gör ett fantastiskt jobb.
Och vi har kul både här och när vi träffas i verkliga livet!!!;)
 

F-L-P

Panerai
nummer 147. men det var bättre förr... på gula tiden..;)

Skämt å sido ,stort grattis till forum ledningen, ni gör ett grymt jobb.
 
Topp