• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS pin - spotting...

Rivalen

Guld
Grands Vinterträdgård nu i em. Vid ett bord i JLCs monter satt Margarinkungen och väntade på ett en Memovox han ställt skulle börja larma. Bredvid stod Beastie (hoppas jag uppfattade rätt) och Matts och kollade. På deras kavajslag satt en KS-pin i silver och det var så förbaskat stilrent och snyggt! Mycket, mycket snyggare i verkligheten än på någon bild jag sett. Stort grattis alla som dragit i detta projekt - det blev verkligen lyckat! Och grattis till alla som har en.

Klämde på en Blancpain Bathyscape 38 mm grå. Underbar klocka.

Senast ändrad:
Grands Vinterträdgård nu i em. Vid ett bord i JLCs monter satt Margarinkungen och väntade på ett en Memovox han ställt skulle börja larma. Bredvid stod Beastie (hoppas jag uppfattade rätt) och Matts och kollade. På deras kavajslag satt en KS-pin i silver och det var så förbaskat stilrent och snyggt! Mycket, mycket snyggare i verkligheten än på någon bild jag sett. Stort grattis alla som dragit i detta projekt - det blev verkligen lyckat! Och grattis till alla som har en.

Klämde på en Blancpain Bathyscape 38 mm grå. Underbar klocka.

Det var @bbits som var med ( inte beastie) ! Kul att träffas!!

Tack för att du klargjorde. Även om man bara växlar några ord, lyssnar på en Memovox som larmar och byter info om Nicks, så är det väldigt trevligt att kunna identifiera tillhörighet och ta tillfället att heja på varandra. Detta tack vare KS pin.

Äh, jag PMar Ministern och beställer en...

Senast ändrad:
Tack för att du klargjorde. Även om man bara växlar några ord, lyssnar på en Memovox som larmar och byter info om Nicks, så är det väldigt trevligt att kunna identifiera tillhörighet och ta tillfället att heja på varandra. Detta tack vare KS pin.

Äh, jag PMar Ministern och beställer en...
Do it!
7B417AC7-EEE8-4B76-99F5-3F2C5AD718A3.jpeg

Tillbaka
Topp