• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS populäraste klocka?

Vilken klocka äger du?


  • Totala väljare
    213
P

Philippe Stern

Guest
Vore kul att inventera lite och se vad som är forumets populäraste klocka. Vad äger du? Min gissning blir att Rolex Submariner vinner. OBS! Man kan välja flera alternativ.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Populäraste= Vanligaste? I så fall måste ju skx007 vinna. Alla har väl en.

Eller menar du mest åtråvärda? Då kanske nautilus vinner, eller DD. Ser inga specar som kan få SubC att vinna. Vanligaste klockan med ett värde över 30' kanske.
 

Depp-Erik

Cartier
Omega är vad jag äger och vad jag vill köpa så valet är självklart för mig.

Hur kommer det sig att Rolex är uppdelad på produktnivå och de andra på tillverkarnivå? ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte alls. Frågan är inte vilken som är min populäraste klocka utan om vi klickar i vilka klockor vi har får man fram KS's populäraste klocka, eller inte, eftersom det troligen blir ett märke, eller kanske inte ett märke.....vete fan....
Det var inte så frågan löd.
Edit: Eller jo, va fan. Poll fail i kubik! :D
 

paradis

Audemars
Tycker att den senaste tiden har det köpts många Day-Date. Ser dom överallt med olika tavlor............:) Submariner (nya modelen) har man också sätt rätt så mycket av........:)
 

jhm

Panerai
Tycker nog också att det varit betydligt bättre med enbart märkesnamn som alternativ. Då hade man mycket snabbare fått en bra bild av verkligheten. Men jag gissar att detta inte är tänkt att ligga till grund för någon akademisk avhandling. ;)
 
Topp