• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2020

Gummo

Joker
2-Faktor
Tog det för givet i är ♥️
Jag tror att denna Jul blir bra, fin och tomten kommer läka alla själsliga sår från tidigare svek och besvikelser.

Men glöm inte, det är saligare att giva än att taga! När du gav mer än du fick, gjorde du något fint. Det borde ge din själ ro och värme i denna signade tid.

Minns själv hur jag ett år blev helt utan julgåva! Smärtan går över, jag lovar. Om inte denna jul, så kanske nästa. Och glöm inte, detta är i första hand barnens högtid, inte klocknördarnas🎄 🤶 🎄
 

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Jag måste hålla med, att ge är roligare än att få. Den present jag gav var både långt mer genomtänkt & dyrare än jag fick - men det ör ju bara en kul grej tycker jag. Inte så viktigt, sålänge man inte får en bajsmacka.
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Jag hoppas det blir en Secret Santa i år också. Jag skickade personligen iväg saker jag själv skulle ha blivit glad över utan några större förhoppningar för egen del. Risken är ju alltid att man får skit i present och vill man inte riskera det så är det bara att inte vara med och lägga pengarna på en present till sig själv.
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Som ny forummedlem var det en fröjd att hitta denna tråd. Jag garvade högt åt Margarinkungens psykiska genomklappning flera gånger. När han helt sonika tog fram hammaren och mosade den stackars Rolexkopian höll jag på att kvävas av skratt. Stort tack för underhållningen!
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Hörni glädjespridare! Årets tomtegalopp är igång:

 
Topp