• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-skadad?

MrPlow

Rolex
image.jpeg

Här har du en klocka på blocket att likea.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Ja, men det känns verkligen skönt när man hittar något här på sidan som man vill ha. Tittar i good Guy tråden och ser att säljaren har många bra referenser och får till ett köp eller sälj. Kontra upplevelsen när avsändaren på blocket kallar sig för Harald och när man tittar på vem som är reggad på numret så är det någon helt annan.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Ja, men det känns verkligen skönt när man hittar något här på sidan som man vill ha. Tittar i good Guy tråden och ser att säljaren har många bra referenser och får till ett köp eller sälj. Kontra upplevelsen när avsändaren på blocket kallar sig för Harald och när man tittar på vem som är reggad på numret så är det någon helt annan.
Om jag skulle få för mig att sälja någon av mina klockor skulle det sannolikt bli annons här på forumet. Samma när det gäller köp, jag har också köpt via CH24 en gång och fick ett bra intryck. Jag gillar ändå att kolla igenom blocket efter både klockor och gammelbilar för att det är estetiskt tilltalande ting. Jag gillar helt enkelt att titta på bilderna på blocket och andra annonssajter:)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Om jag skulle få för mig att sälja någon av mina klockor skulle det sannolikt bli annons här på forumet. Samma när det gäller köp, jag har också köpt via CH24 en gång och fick ett bra intryck. Jag gillar ändå att kolla igenom blocket efter både klockor och gammelbilar för att det är estetiskt tilltalande ting. Jag gillar helt enkelt att titta på bilderna på blocket och andra annonssajter:)
Det håller jag helt med om. :) tittade länge efter en fin Fastback att ha som sommarbil.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Blocket är som öl.
KS är som E.
Nja... Inte som centralstimulerande eller opiatbaserat. Där ligger det snarare till så att den första kicken är den bästa någonsin och ju längre man utsätter sig själv för den desto svårare blir det att komma upp på samma nivå igen. Den första kicken blir med andra ord alltid bättre än allt efterkommande. Tycker KS påverkar/triggar belöningssystemet i hjärnan tvärtom.

Först lite lagom intressant. Man reggar sig och blir förfärad över vad folk lägger på en klocka. Tycker AP och Panerai är skitfula. Sedan köper man en skx009 och tycker att det är häftigt. Sedan träffar man en likasinnad och får klämma på den där Pannan tex och då är det kört.
 
Topp