• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Nytt från Azzaro, verkar lovande. Ej provat själv.

375x500.65993.jpg

Ska erkännas att jag aldrig luktat på VIW men om den är trött vad gäller longevity så är den inte intressant.

Vem kan splitta en Gorse alternativt något annat man absolut inte får missa :)?

Creed har många fina men prestandan svajar.

Utan inbördes ordning utom första
Xerjoff - Nio
Xerjoff - Renaissance
Xerjoff - Erba Pura(fruktsallad i beastmode
Nishane - Ambra Calabria
Nishane - Hacivat
Bois 1920 - Oltremare(rabarber i öppningen!)

Ska erkännas att jag aldrig luktat på VIW men om den är trött vad gäller longevity så är den inte intressant.

Vem kan splitta en Gorse alternativt något annat man absolut inte får missa :)?
När det gäller VIW:s livslängd på min hud så är den helt fenomenal, faktiskt bättre än alla de andra jag provat från detta hus.
Youtubern Greggieboy76 säger att just VIW är en av de Creeds som har absolut bäst hållbarhet för honom, men huden är ju som bekant olika.
Då VIW är en sån fin doft så föreslår jag att du försöker få tag i ett prov. Funkar den för dig så är det kanon och funkar den inte så har du iallafall provat.

Så, Åhléns hade sin parfymrabatt i butik också! Fick äntligen hem en flaska TF NP Forte. Köpte faktiskt för första gången en större flaska. Känner att detta är en doft jag inte kommer tröttna på och ville kunna spraya den lite mer, då även denna inte har världsbäst hållbarhet (ändock bättre än vanliga NP).
1616887420146.jpeg

Funderar på att köpa något mer innan rabatten upphör. Vad säger ni? Funderar antingen på en liten flaska Prada L’homme, eller möjligtvis något från Acqua di Parma (osäker på vad från dem).

Så, Åhléns hade sin parfymrabatt i butik också! Fick äntligen hem en flaska TF NP Forte. Köpte faktiskt för första gången en större flaska. Känner att detta är en doft jag inte kommer tröttna på och ville kunna spraya den lite mer, då även denna inte har världsbäst hållbarhet (ändock bättre än vanliga NP).
1616887420146.jpeg

Funderar på att köpa något mer innan rabatten upphör. Vad säger ni? Funderar antingen på en liten flaska Prada L’homme, eller möjligtvis något från Acqua di Parma (osäker på vad från dem).
Du får visserligen poäng på dina köp, men finner du inte Prada L'Homme billigare på andra sidor än Åhléns, trots erbjudandet?

Du får visserligen poäng på dina köp, men finner du inte Prada L'Homme billigare på andra sidor än Åhléns, trots erbjudandet?
Helt rätt! :) Kollade upp detta lite snabbt på morgonen faktiskt. Pradan finns att få billigare lite överallt. Vill köp något som inte brukar att finnas till rabatterade priser varje dag. Kommer inte riktigt på ifall jag vill ha något mer från TF, känns som att jag har det jag vill ha från honom. Som sagt, möjligtvis en AdP, men osäker på vad man ska välja (har en flaska Pura sen tidigare). Några rekommendationer på den fronten? Något mer lämpad för varmare väder, samt ifall någon av de råkar ha bättre longevity (brukar vara lite svårt med EdC).

Tillbaka
Topp