KD: MFK - Grand Soir
Fan så bra den är. Passa perfekt en grå och regnig dag som denna.
Som amberknarkare kan jag ibland stå och sniffa i korken bara för att den är så fin. En smula lugnande också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KD: MFK - Grand Soir
Fan så bra den är. Passa perfekt en grå och regnig dag som denna.
Ja den är så fruktansvärt mysig att sniffa på, jag gör det på armen från och tillSom amberknarkare kan jag ibland stå och sniffa i korken bara för att den är så fin. En smula lugnande också.
@livinl0ud har ju ute en splitt på den också i k&s!Om VIW lockar, som har lite knackig longevity, så finns Gorse som blev ett mindre gruppköp i tråden som ett vettigt alternativ. Kan säkert splittas.
Jag har ju ett gäng flankers i den serien och tycker att de överlag är mycket prisvärda, ser fram emot denna.Nytt från Azzaro, verkar lovande. Ej provat själv.
![]()
Ska erkännas att jag aldrig luktat på VIW men om den är trött vad gäller longevity så är den inte intressant.Om VIW lockar, som har lite knackig longevity, så finns Gorse som blev ett mindre gruppköp i tråden som ett vettigt alternativ. Kan säkert splittas.
@livinl0udSka erkännas att jag aldrig luktat på VIW men om den är trött vad gäller longevity så är den inte intressant.
Vem kan splitta en Gorse alternativt något annat man absolut inte får missa?
Ska erkännas att jag aldrig luktat på VIW men om den är trött vad gäller longevity så är den inte intressant.
Vill och kan du splitta @livinl0ud ? Om inte annat så har du säkert en massa intressant som man borde prova. Vad får jag för kul om jag swishar över en röding?
Du menar att du splittar dessa ocksåCreed har många fina men prestandan svajar.
Utan inbördes ordning utom första
Xerjoff - Nio
Xerjoff - Renaissance
Xerjoff - Erba Pura(fruktsallad i beastmode
Nishane - Ambra Calabria
Nishane - Hacivat
Bois 1920 - Oltremare(rabarber i öppningen!)
Skickat PM till digVill och kan du splitta @livinl0ud ? Om inte annat så har du säkert en massa intressant som man borde prova. Vad får jag för kul om jag swishar över en röding?
När det gäller VIW:s livslängd på min hud så är den helt fenomenal, faktiskt bättre än alla de andra jag provat från detta hus.Ska erkännas att jag aldrig luktat på VIW men om den är trött vad gäller longevity så är den inte intressant.
Retrofredag
Kouros är nog en doft som man inte bör överspraya
![]()
Booztlet har ca 50 % rabatt på flera amouage med koden som står på hemsidan
Tänkte bara tipsa och förstöra er ekonomi en sån här vacker söndag!
Du får visserligen poäng på dina köp, men finner du inte Prada L'Homme billigare på andra sidor än Åhléns, trots erbjudandet?Så, Åhléns hade sin parfymrabatt i butik också! Fick äntligen hem en flaska TF NP Forte. Köpte faktiskt för första gången en större flaska. Känner att detta är en doft jag inte kommer tröttna på och ville kunna spraya den lite mer, då även denna inte har världsbäst hållbarhet (ändock bättre än vanliga NP).
![]()
Funderar på att köpa något mer innan rabatten upphör. Vad säger ni? Funderar antingen på en liten flaska Prada L’homme, eller möjligtvis något från Acqua di Parma (osäker på vad från dem).
Mm köpte nyss 5 ml dekant och hoppas dem kvar kvar erbjudandet tills jag hunnit testaAmouage Reflection Man 100ml för 1580kr hos Notino just nu...
Vad tycker du? Ska tydligen vara en mix av Beau de jour & Rive Gauche..Söndagens doft är en ny bekantskap, Davidoff Zino.
![]()
Mm köpte nyss 5 ml dekant och hoppas dem kvar kvar erbjudandet tills jag hunnit testa![]()
Helt rätt!Du får visserligen poäng på dina köp, men finner du inte Prada L'Homme billigare på andra sidor än Åhléns, trots erbjudandet?