• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

KD: Acqua di Parma - Arancia di Capri
Blir perfekt innan kvällens Padel 👏🥳🍊🍊.
1DEFD9FA-0E88-460C-A103-B5D2992A963C.jpeg

Nån som testat nåt från Eight & Bob? Tycker dofterna ser spännande ut och värkar rätt prisvärda.
Speciellt dessa två tycker jag ser intressanta ut, som potentiella sommardofter:
Jag har testat dem. Gillar speciellt cap d’antibes, en bra vår/sommardoft.

The shit is real....
6224C5A5-6DE8-4468-A5BC-9EDD9C8D96AD.jpeg

Nu när detta dykt upp funderar jag starkt på bara köra ”enkla” designer dofter så att folk slipper bli/känna sig ”kränkta” på jobbet 😳😳😳.

Jag får hem följande dofter idag som kommer vara helt nya i förpackning. Jag har givetvis möjlighet att returnera dom så vänligen inga skambud vid försäljning.
Xerjoff - Naxos 100ml
Xerjoff - Renaissance 100ml

Har sedan tidigare
Tom Ford - Oud Wood 100ml, minst 95ml kvar i flarran.

Andy Tauer/Tauerville - Vanilla Flash 30ml minus några sprays.

Initio - Rehab 90ml, minst 77ml + 10ml parfymdekant så 87ml kvar.

Creed - Aventus 250ml flacon flarra. 235ml kvar.

Simone Andreoli - Malibu Party in the Bay 100ml ursprungligen,oklar mängd kvar.

Tom Ford - Neroli Portofino Acqua 100ml ursprungligen, oklar mängd kvar.

Parfums de Marly - Layton 125ml, oklar mängd kvar.

Kollar mängd kvar på dom tre över dofterna när jag kommer hem från jobbet 👍. Ska fixa bilder på alla parfymer så fort jag får möjlighet.

Intressanta byten är
YSL - La Nuit De L’Homme batch/LOT från 2009-2013
Chanel - Bleu de Chanel EdP

Kom med förslag på andra byten men flaskorna kan även säljas. Återkom med bud via PM isåfall 🙂.

Senast ändrad:
The shit is real....

Nu när detta dykt upp funderar jag starkt på bara köra ”enkla” designer dofter så att folk slipper bli/känna sig ”kränkta” på jobbet 😳😳😳.

Jag får hem följande dofter idag som kommer vara helt nya i förpackning. Jag har givetvis möjlighet att returnera dom så vänligen inga skambud vid försäljning.
Xerjoff - Naxos 100ml

Har sedan tidigare

Kollar mängd kvar på dom tre över dofterna när jag kommer hem från jobbet 👍. Ska fixa bilder på alla parfymer så fort jag får möjlighet.

Intressanta byten är YSL - La Nuit De L’Homme batch/LOT från 2009-2013
Kom med förslag på andra byten men flaskorna kan även säljas. Återkom med bud via PM isåfall 🙂.
Kan du inte addera ”Lukta askkopp och fimp bör man endast göra hemma, skapar obehag för alla med luktsinne”

Den är intressant, särskilt nu när priserna har gått upp ännu mer. Är det någon här som har testat Armaf?
Snubben kan ju onekligen sin sak som har jobbat åt Creed och älskar deras dofter. Vill "hata" Armaf men kan inte då dom i vissa fall gör bättre versioner av Creed än Creed själva klarar utav idag. Känns som att dom har allvarliga problem att jobba på. Men höja priserna går bra...

Och till skillnad mot klockor så är jag ingen snobb när det kommer till doft. Hittar jag en flaska för 300:- som luktar lika bra om inte bättre än en för 2500:- så är valet enkelt:)

Senast ändrad:
Någon som testat Tom Fords Bitter Peach? Testade den igår och i mitt tycke var den helt hemsk. De första minuterna kände jag lite persika, men sedan blev det till en plastig smörja. Så otroligt tråkigt att Tom Ford inte kommer ut med lika bra dofter likt förr. Istället försvinner de äldre (bättre) dofterna.

The shit is real....

Xerjoff - Naxos 100ml

Har sedan tidigare

Intressanta byten är
YSL - La Nuit De L’Homme batch/LOT från 2009-2013
Chanel - Bleu de Chanel EdP

Står bara "undvika". Säg att du försökte undvika det men att jag sprayade på dig mot din vilja.

Tillbaka
Topp