• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

FMD:
EA938B14-A08F-49D6-8D46-EDEBC9D7BD99.jpeg

Optimalt utformad flaska för att vara ”travel spray” 😁
 

Reverso

Panerai
DD: Christian Dior - Tobacolor

Våren är fortsatt på paus och jag klagar inte när man kan räcka sig efter Tobacolor.

0368F6F8-FDDB-4341-A22E-4ADB3E560EE8.jpeg



Den juicen ser sjukt inbjudande ut. Vill nästan dricka upp den.

Har du testat Bentley for men Absolute?

De sägs vara väldigt lika, men jag har ej testat Guccin
 

Richard1987

Panerai
Fina grejer! :D Älskar hur lättburen den är och det blir ofta den när man inte riktigt vet vad man skall bära :D. Kör både denna och Parfum varianten som jag också tycker är en riktigt fin doft.
Håller med, riktigt fin! Minns inte att den luktade såhär bra när jag testade från dekant.

Den har inte omformulerats?
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Håller med, riktigt fin! Minns inte att den luktade såhär bra när jag testade från dekant.

Den har inte omformulerats?
Haha skumt det där med dekanter! Tycker mig ha samma uppfattning som dig. Jag är inte expert på området omformuleringar på denna, så kan inte riktigt uttala mig om den omformulerats.
Dock vet jag att jag ofta hade den på mig när jag var 20-25 år gammal och jag tycker mig känna den fina doft jag minns från förr :D.
 

Richard1987

Panerai
Haha skumt det där med dekanter! Tycker mig ha samma uppfattning som dig. Jag är inte expert på området omformuleringar på denna, så kan inte riktigt uttala mig om den omformulerats.
Dock vet jag att jag ofta hade den på mig när jag var 20-25 år gammal och jag tycker mig känna den fina doft jag minns från förr :D.
Haha man betalar för känslan helt enkelt 😂 att spraya ifrån riktig flaska kontra 5 ml glasdekant...typ som att käka oxfile på en papptallrik 😂
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Haha man betalar för känslan helt enkelt 😂 att spraya ifrån riktig flaska kontra 5 ml glasdekant...typ som att käka oxfile på en papptallrik 😂
Jag tycker det är ännu värre, det är som att äta papptallriken istället för oxfilén.
Har otroligt svårt för att få någon känsla alls för dofter ur dekanter.
Idiotiskt javisst, men så är det.
 

Adro

Panerai
2-Faktor
E91578EE-8E94-4F79-85F5-F7F875B43D5A.png
297362A2-1311-48B6-8CC7-6F0EB59BDCD7.png
Hjälp en novis, är det någon skillnad på dessa eller är det bara olika flaskor? Börjar bli dags för en flaska av denna underbara doft 😁
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
En fråga, är det fel att blanda parfym? Alltså att man tar 2-3 sprut från 2-3 olika parfymer.
 
Topp