• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Vacheron
2-Faktor
DD:
3DA29AE7-895C-46E7-9DB1-76059D70FC1E.jpeg

En av de bästa Francis Kurkdjian dofterna hitills för mig. Grön & gul & blommig. Unisex. Bra prestanda.
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Killen har spårat ur helt och hållet. Kommer ihåg att han var helt ok att lyssna på för något år sen…
Verkligen, han gör ju typ 5 youtube-videor om dagen också… Men tycker även Gents Scents tappat det och tror att han blivit superkomiker och nu är det väldigt stort fokus på designers han la mycket mer kraft på roliga niche-dofter förr.
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Idag blev det den här underbara jäkeln, som jag är så glad att jag kunde få tag på trots att den inte längre får(?) säljas. (@livinl0ud!)

Tot 8 sprut, 4 på förmiddagen vid första applicering och sedan påfyllning med 4 till innan middagen på en ny tapasrestaurang i närheten 🙂

Måste uppgradera ljuset i garderoben ("doftrummet") för att kunna få till bättre/skarpare bilder 🤔
B203EBF1-3438-4C6C-9099-9BC1AC8D99DD.jpeg
 

G.Clooney

Cartier
Idag blev det den här underbara jäkeln, som jag är så glad att jag kunde få tag på trots att den inte längre får(?) säljas. (@livinl0ud!)

Tot 8 sprut, 4 på förmiddagen vid första applicering och sedan påfyllning med 4 till innan middagen på en ny tapasrestaurang i närheten 🙂

Måste uppgradera ljuset i garderoben ("doftrummet") för att kunna få till bättre/skarpare bilder 🤔
B203EBF1-3438-4C6C-9099-9BC1AC8D99DD.jpeg
Lustigt nog satt jag precis och googlade på denna, då jag nyss provade den för första gången via en dekant från @S.L
Hur dum får man bli som köper en dekant av något som inte "går" att få tag i längre? Vad vinner man på det? :banghead: Vad kostade den när den fortfarande (nyss) såldes?
Riktigt fin. Elegant och mångsidig, men fortfarande intressant.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Lustigt nog satt jag precis och googlade på denna, då jag nyss provade den för första gången via en dekant från @S.L
Hur dum får man bli som köper en dekant av något som inte "går" att få tag i längre? Vad vinner man på det? :banghead: Vad kostade den när den fortfarande (nyss) såldes?
Riktigt fin. Elegant och mångsidig, men fortfarande intressant.
De kostade 1250kr för 100ml när de såldes på Swedofts hemsida.
 

G.Clooney

Cartier
De kostade 1250kr för 100ml när de såldes på Swedofts hemsida.
Tackar för tipset på den! Nu har jag en flaska på väg! Det var nog i grevens tid. Tur jag fick för mig att gå och lägga mig på denna ikväll, så jag hann upptäcka hur bra den faktiskt var... Vet inte varför jag inte nappat på den innan, med tanke hur väl omskriven den varit här i tråden. En doft helt i min smak! :cigar:
 
Måste testa den där nu… väntat alldeles för länge! Någon som har split? 😁 Vilken gillar ni bäst av extrait och edp?
4 valfria samples för 14 euro. Gratis frakt.

 
Topp