• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS, Tennisveckan i Båstad & Sjöö Sandström – sommartävling!

Klockvänner,

Som vi tidigare har berättat om så är Sjöö Sandström Official Time Keeper vid de klassiska tennisveckorna i Båstad som går av stapeln den 12 – 26/7. Och självklart vill vi som en av både tennisens och KS sponsorer förenas tillsammans med några av er under en KS-dag i Båstad.

KS-dagen går av stapeln den 20/7 och vi vill härmed lotta ut fyra (4) platser till en dag fylld av tennis, god mat & dryck och härligt klocksnack med oss på Sjöö Sandström.

Om du vill komma och förgylla denna dag tillsammans med oss så skriver du helt enkelt "Superkul! Jag vill vara med!" direkt här i tråden. Vi lottar sedan ut fyra platser bland er som anmält intresse. Dessa fyra kommer belönas med pass till VIP-området, tennisbiljetter och framförallt en härlig dag med på Sjöö Sandström under tennisveckan i partystaden Båstad.

Tråden är öppen för intresseanmälningar till på fredag den 10/7 kl 21:00, sedan lottar vi ut platserna.

Väl mött och med hopp om en fantastisk sommar! :)

Felix Formark, VD, Sjöö Sandström

image001_sjoo.png
 

Björklund

Panerai
Har tyvärr inte möjlighet att åka ner men riktigt fet like på detta. Grymt initiativ. Hoppas ni får se fantastisk tennis. Själv följer jag Wimbledon med spänning från TV'n och radion nu.
 

Randel

Cartier
Jag har tyvärr inte möjlighet att vara med, men tack för ett väldigt trevligt initiativ! Tack för att ni bidrar med sådant via forumet, det ska ni verkligen har heder för :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Tyvärr ingen möjlighet till deltagande från min sida, men vill också säga att detta är ett härligt initiativ och riktigt kul att se! Hoppas på en härlig tråd med bildrapportering när dagen går av stapeln!
 
Topp