• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kungen av Breitling....

Flipp eller Flopp?


  • Totala väljare
    112
Jag avstår mig att rösta eftersom det inte finns ett alternativ som beskriver mitt innerliga hat för denna bestyggelse till klocka.
Något i stil med: Krossa denna bestyggelse under en ångvält, vartefter kvarlevorna smälts ner och ollas av en Mankini-bärande Håkan Juholt.
Mitt tycke om dessa:
"Två nedåttummar, en överkorsad geting, 10 av 10 Christer Pettersson"
Saker jag hellre gjort än att bära denna:
1. Äta en stor jävla myrstack.
2. Titta på Titanic 3 gånger i rad.
3. Se hur många gånger jag behöver hängivet banka pannan i ett bord innan det går av på mitten.

Over and out.
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
jag skulle absolut kunna bära den, men VERKLIGEN Inte med Gasp byxor och ett par klumpiga basketskor.. snacka om att döda ett fint klockmärke / klocka .. bara för att grabbarna i "förorten" har köpt sina kopior i närmsta kiosk och flashar dom på gården..
 

POO

Panerai
jag skulle absolut kunna bära den, men VERKLIGEN Inte med Gasp byxor och ett par klumpiga basketskor.. snacka om att döda ett fint klockmärke / klocka .. bara för att grabbarna i "förorten" har köpt sina kopior i närmsta kiosk och flashar dom på gården..

Äh, jag och många med mig slutat inte gilla rolex bara för att massa blekfeta konsulter flashar rollen på kontoret.
 

fc2

Rolex
Gräslig. För stor, för polerad, för oharmoisk i designen, ser för billig ut, fula pushers, ful krona och för mycket text på tavlan.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag avstår mig att rösta eftersom det inte finns ett alternativ som beskriver mitt innerliga hat för denna bestyggelse till klocka.
Något i stil med: Krossa denna bestyggelse under en ångvält, vartefter kvarlevorna smälts ner och ollas av en Mankini-bärande Håkan Juholt.
Mitt tycke om dessa:
"Två nedåttummar, en överkorsad geting, 10 av 10 Christer Pettersson"
Saker jag hellre gjort än att bära denna:
1. Äta en stor jävla myrstack.
2. Titta på Titanic 3 gånger i rad.
3. Se hur många gånger jag behöver hängivet banka pannan i ett bord innan det går av på mitten.

Over and out.

Och jag som tänkte vi skulle äta lunch någon gång... Nu får jag nog ta det under övervägande! Och inte tror jag att du ska få pilla på mina klockor heller. Till det krävs en Breitling-lover.......[emoji3]
 

Crosswind

Breitling

En bild på min lilla ögonsten med en väldigt ovanlig "Havanna" urtavla.
Nästa köp blir nog en Daytona eller Submariner i halvguld. Man måste ju ha en av varje. :)
IMG_1035 (2).JPG
 
Topp