- Pris
- 40
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
-
- Ja
Kurslitteratur i väldigt bra skick.
1. Marketing Research- An Applied Approach, (third European Edition) ISBN 978-0-273-70689-2.
2. Introduction to Retailing (7th edition) ISBN 978-0-538-75507-8.
3. Essentials of Global Marketing ISBN 978-0-273-71784-3.
4. Strategic advertising management (third edition) ISBN 978-0-19-953257-5.
5. Principles of Economics ISBN 13-978-007-710831-1.
6. Complete Business Statistics (seventh Edition) ISBN 978-0-07-128753-1.
7. Marketing ISBN 978-0-19-929043-7.
8. Consumer Behaviour- A European Perspective (fourth edition) ISBN 978-0-273-71726-3.
Alla böcker är på engelska. Böckerna är några år gamla men kan kanske komma till nytta för någon.
40 kronor styck eller hela rasket för 250 kronor. Ditt val av frakt tillkommer. F2F möjlig i Linköping/Linghem/Norrköping.
1. Marketing Research- An Applied Approach, (third European Edition) ISBN 978-0-273-70689-2.
2. Introduction to Retailing (7th edition) ISBN 978-0-538-75507-8.
3. Essentials of Global Marketing ISBN 978-0-273-71784-3.
4. Strategic advertising management (third edition) ISBN 978-0-19-953257-5.
5. Principles of Economics ISBN 13-978-007-710831-1.
6. Complete Business Statistics (seventh Edition) ISBN 978-0-07-128753-1.
7. Marketing ISBN 978-0-19-929043-7.
8. Consumer Behaviour- A European Perspective (fourth edition) ISBN 978-0-273-71726-3.
Alla böcker är på engelska. Böckerna är några år gamla men kan kanske komma till nytta för någon.
40 kronor styck eller hela rasket för 250 kronor. Ditt val av frakt tillkommer. F2F möjlig i Linköping/Linghem/Norrköping.
Senast ändrad: