• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kvällsklockan

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Här tänkte jag vi kunde posta bilder på klockan du har för kvällen. Antingen om man bytt till en annan eller om man kör samma som på dagen. För visst gillar vi bilder på klockor :)
Jag börjar...

Aldrig fel med en vintage sub på rassligt oyster. En svårslagen kombo IMHO :)
20150726_212607.jpg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
d2533ddbbb8f4b6eedf914f22935a9bb_zps6jyf2xu7.jpg

Sitter och förbereder mig inför bröllop imorgon, mitt eget. Måste lugna nerverna med en Mackmyra. Suben på och den får hänga med i morgon också.

Grattis! Minns mitt "JA" i kyrkan ännu trots det är över 12 år sedan. Var beredd när presten ställde frågan och gjorde mig beredd på ett starkt manligt JA! Men fick en groda i halsen och fick fram ett svagt harkligt nästan tveksamt jaoh... Haha! Öva öva. ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Behöver vi verkligen en tråd till med att slänga upp våra klockor?! Blir ju tråkigt i längden om det finns för många trådar om detta, då blir det som på TTT; Måndagsklockan, Tisdagsklockan, Onsdagsklockan...osv! Iom denna tråd skulle vi lika gärna kunna skapa tråden nattklockan, M'key!

Säger inte att det är fel, men kan bli tråkigt i längden med för många liknande trådar. Men detta var bara lite funderingar från Dalarna så här en lördag sommarmorgon med otroligt fint sommarväder för att vara i år.
 
Senast ändrad:

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Behöver vi verkligen en tråd till med att slänga upp våra klockor?! Blir ju tråkigt i längden om det finns för många trådar om detta, då blir det som på TTT; Måndagsklockan, Tisdagsklockan, Onsdagsklockan...osv! Iom denna tråd skulle vi lika gärna kunna skapa tråden nattklockan, M'key!

Säger inte att det är fel, men kan bli tråkigt i längden med för många liknande trådar. Men detta var bara lite funderingar från Dalarna så här en lördag sommarmorgon med otroligt fint sommarväder för att vara i år.
Många trådar blir det;)
 
Topp