• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kvällslösning: PP Nautilus vs. AP Royal Oak

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Båda klockorna är helt underbara. Lite lustigt att jag tidigare har dissat båda. Kul att man lär sig med tiden :D
 

V

Cartier
Tack för en intressant länk. Då fick man plötsligt en årsklocka av rang att tråna efter, första RO:n från -72 :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Tackar för länken men läsning/lösning får vänta till efter Paradise hotel såklart =)
 

AgE

Omega
Trevlig läsning. Personligen håller jag RO högst av de två men vet inte om mina handleder kan bära upp 15300 som annars känns som drömklockan.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Tack för en riktigt schyst läsning! :) Visste inte att GG's orginalversion av ingenjören såg så annorlunda ut
 

Martinsthlm

Breitling
Tack för en riktigt schyst läsning! :) Visste inte att GG's orginalversion av ingenjören såg så annorlunda ut


Den ingenjören som är designad av Gerald Genta var ref 1832 vilken är väldigt lik ref 3239, det är lite underligt att den inte är med i artikeln, men kanske artikeln har ett par år på nacken. 3239 släpptes om jag inte missminner mig i början på 2013.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Den ingenjören som är designad av Gerald Genta var ref 1832 vilken är väldigt lik ref 3239, det är lite underligt att den inte är med i artikeln, men kanske artikeln har ett par år på nacken. 3239 släpptes om jag inte missminner mig i början på 2013.

Rozzy länkade precis samma artikel för ungefär två år sen och den är skriven 2011 så det är ju anledningen att dn inte är med.

Servicekostnad på PP

Och en 1832 är riktigt vass för övrigt!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Skulle vilja tacka för den trevliga artikeln men .. nu blev ju behovet av en 5711 värre igen:)
Tror jag har någon form av PP-skov som triggas av snygga bilder på Nautilus.
 
Topp