• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kvisten

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Jag uppskattar kommentarer från er som har gjort affärer med mig.

Tack för ordet!
 
Senast ändrad:

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Genomförde precis ett klanderfritt byte med den här medlemmen. Snabbt och enkelt och leveransen motsvarade precis vad som förväntades! Rekomenderas!
 

Lico

Breitling
Har haft en väldigt godaffär med denna herre, två stycken läder straps! Mycket trevlig kommunikation, smidigt och snabb leverans!!
110% goodguy


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

MatteF

Breitling
Jag har gjort affär med Aldin. Snabbt, bra och en trevlig affär som motsvarade mina förväntningar! Goodguy enligt mig!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpte ett nato i skinn, riktigt skön retro look och jag är övertygad att det kommer att få en vacker patina med tiden. Solklar goodguy!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Marhoi

Friends of KS
Trevlig herre som levererar högkvalitetsläder för ett bra pris och levererar snabbt. Solklar goodguy!
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Köpt två custom läderband av Kvisten. Svinsnygga, svinsköna, tillverkade och levererade på några få dagar! Blir inte bättre än så:cool:
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Handlat från Kvisten igen. Denna gång ett custom made läderband till min blåa DJ. Perfekt kommunikation, alla mått stämmer (hade endast två hål).
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Pics or it never happened!



OnT: Jag har köpt ett klockfodral i läder och en plånbok.
Snabbt och smidigt och löste mina problem på ett väldigt bra sätt.

Enda bilden i mobilen. Håll koll på dagens klocka snart, min DJ är inne på service!

eg6cJaf.jpg
 

_jonte

Patek
Har handlat två band av Kvisten. Då posten slarvade bort dessa var han vänlig nog att skicka två nya. Top notch!
Banden var mycket fina; raka kanter, fina sömmar, skönt läder, osv.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Köpte en vintage Tissot under tusenlappen. Skicket stämde överens med beskrivningen och kommunikationen var snabb och smidig.
Good guy
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Gjort flera affärer med Kvisten. Nu senast en rem i mocka från Italien! Dessvärre var remmen för kort och jag fick ett nytt utan extra kostnad, trots att felet låg på min sida då jag mätte och bestämde längd.

Min läderkran alla gånger i veckan.

Hedersman.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Köpt ett superfint racingband i bästa heuerville-stil och kommer absolut köpa fler band från kvistvik.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Handlat snyggt band av Kvisten och allt fungerade perfekt. Kan starkt rekommendera honom! 100% Goodguy.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Toppkvalitet både på varan och själva köpet. Kommer garanterat att handla av kvisten aka kvistvik.se igen.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte ett band, fick tre, fråga mig inte hur det gick till. 110% reko så tveka aldrig att handla av kvisten :D

/Daniel
 

MartinHoff

Breitling
2-Faktor
Köpte en B&M av Kvisten, klockan är helt enligt beskrivning. Snabb hantering av leverans, trevlig säljare. Definitivt Goodguy!
 
Topp