• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länk till Tudor BB

mts1

Omega
Tjena!
Köpte en BB för ett tag sedan och tycker verkligen om klockan! Följde ej med någon länk till den, utan nato och läderband.
Kan inte låta bli att bli sugen på att skaffa länk till den och har då några frågor till er angående detta.

Tips på några sidor man kan spana efter länk? Redan checkat chrono, ebay & tradera.
Fanns en ny länk på chrono för 8tkr, vet inte, är det ett vettigt pris? Har även en köpes-tråd här på Ks.
Vet någon ref nr på länken? Och är det samma länk till Ranger?(tror dock att den inte har endlinks).

Worst case scenario: Vet ni någon aftermarket länk som är värd att införskaffa om jag ej får tag på org?

Ha det!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tror inte du kommer bli framgångsrik tyvärr. Om jag inte minns fel såldes det en lös länk på forumet tidigare. Tror den landade på typ 6'. Jag tror du gör bäst i att, om du verkligen vill ha en länk till klockan, köpa hela klockan och sälja paketet du har idag. Att komplettera med länk i efterhand brukar bli snordyrt, är min erfarenhet.
 

mts1

Omega
Tror inte du kommer bli framgångsrik tyvärr. Om jag inte minns fel såldes det en lös länk på forumet tidigare. Tror den landade på typ 6'. Jag tror du gör bäst i att, om du verkligen vill ha en länk till klockan, köpa hela klockan och sälja paketet du har idag. Att komplettera med länk i efterhand brukar bli snordyrt, är min erfarenhet.
Tack för svaret! Jaså är det så illa? Får se om suget efter länk kanske försvinner om ett tag.
 

mts1

Omega
Topp