• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Läderarmband

Hejsan!
Jag har en gammal TAG Heuer som jag fått av en familjemedlem. Skulle vilja köpa ett schyst läderarmband för att ersätta länken (siktar på att inskaffa annan stålklocka istället).
Tips på bästa sidor för prisvärt och stiligt?

Mvh Teo, ny på forumet så ursäkta om jag inte lyckats söka rätt på liknande trådar
 

Bilagor

  • 1000018796.jpg
    1000018796.jpg
    318.9 KB · Visningar: 8

Sami

Basic
2-Faktor
Har du kollat att den är äkta? Vet att Tag var populära kopior dör 20-30 år sedan.
Gällande armband bruksr jag titta på Hirsch till att börja med, dom har fina som säljs även i vanliga butiker.
 
Har du kollat att den är äkta? Vet att Tag var populära kopior dör 20-30 år sedan.
Gällande armband bruksr jag titta på Hirsch till att börja med, dom har fina som säljs även i vanliga butiker.
Hej, Tack för svar!
Japp 100% , fick den av min morfar som köpte den ny i saudiarabien när de bodde där (samma pengar som en beg rolex då, men han hatar mekaniska klockor för att de är oexakta, kan man tycka är lite tråkigt idag..). Den var även på fullservice av mig hos AD när jag fick den 2015.

Tack för tips, ska kolla på de armbanden , mvh Teodor
 
Topp